Cimitirul Municipal îşi face reclamă pe Facebook
Cimitirul Municipal îşi face reclamă pe Facebook
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin Pinterest„Nu ai Facebook? Nu exişti” – e un comentariu al tinerilor pe care l-au înţeles cel mai bine social-democraţii, cu ocazia alegerilor prezidenţiale. Nu că n-ar fi avut Victor Ponta cont pe reţeaua de socializare, dar „ăilalţi” au ştiut să rostogolească mai bine informaţia, totul culminând cu afirmaţiile liderilor PSD, de după alegeri: „Partidul Facebook ne-a învins”. Într-o perioadă în care inclusiv primarul Constanţei, Radu Mazăre, a organizat o conferinţă de presă în care a recunoscut importanţa reţelelor de socializare şi a anunţat că primăria îşi va crea cont de facebook, iată că şi Cimitirul Municipal a înţeles că dacă vrea să fie „numărul I pe piaţă”, trebuie să fie acolo, pe Internet! Aşa se face că Cimitirul Municipal Constanţa are site, dar şi reclamă pe Facebook! Pe site, administratorii cimitirului ne anunţă că „moartea este singura certitudine a vieţii” (corect!) şi îi îndeamnă pe vizitatorii site-ului să îi contacteze „la orice oră la numărul afişat, deoarece noi punem la dispoziţia dumneavoastră 24h/ 24, 7zile/ săptămână o echipă de profesionişti pentru a vă satisface nevoile”. Mai departe, cei interesaţi îşi pot personalize planul funerar (toate datele sunt disponibile pe site), iar bomboana de pe colivă… ghiciţi care e?! Cimitirul are reclamă pe Facebook, contracost, evident.
A.A.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News