A fost semnat contractul 'Îmbunătățirea mobilității între Gara CFR și stațiunea Mamaia'
A fost semnat contractul 'Îmbunătățirea mobilității între Gara CFR și stațiunea Mamaia'
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin Pinterest1. Creșterea atractivității transportului public, a deplasărilor pietonale și cu bicicleta, precum și a procentului de utilizare a acestor moduri de transport în cadrul distribuției modale a deplasărilor, cu 5,5% pentru transportul public, respectiv cu 3,0% pentru deplasările cu bicicleta și pietonale, în primul an după finalizarea implementării proiectului;
2. Creșterea atractivității și accesibilității deplasărilor cu transport public, precum și creșterea eficienței serviciului, prin realizarea de benzi de circulație dedicate transportului public, cu o lungime totală de 11.174 m;
3. Îmbunătățirea condițiilor de transport public, respectiv creșterea confortului și siguranței deplasărilor cu transportul public, prin repararea străzilor studiate, asigurându-se reabilitarea unei suprafețe de carosabil de 142.956 mp;
4. Creșterea atractivității și siguranței deplasărilor pe bicicletă, prin introducerea infrastructurii specifice acestui mod de deplasare, respectiv prin realizarea de piste de biciclete pe o lungime de 7.787 m;
5. Creșterea atractivității și siguranței deplasărilor pietonale prin reabilitarea trotuarelor pe o suprafață de 44.940 mp;
6. Reducerea emisiilor GES cu 1,4% față de scenariul fără proiect, pentru primul an după finalizarea implementării proiectului.
Rezultatele / indicatori de realizare:
1. Scăderea anuală estimată a gazelor cu efect de seră cu 1,4% după primul an de la finalizarea proiectului, respectiv 1,5 % după perioada de durabilitate a proiectului (5 ani de la finalizare);
2. Creșterea anuală estimată a numărului de deplasări cu transportul public cu 5,5% după primul an de la finalizarea proiectului, respectiv 7,5 % după perioada de durabilitate a proiectului (5 ani de la finalizare);
3. Creșterea anuală estimată a numărului de deplasări cu bicicleta cu 16,2% după primul an de la finalizarea proiectului, respectiv 21,8 % după perioada de durabilitate a proiectului (5 ani de la finalizare);
4. Creșterea anuală estimată a numărului de deplasări pietonale cu 2,5 % după primul an de la finalizarea proiectului, respectiv 2,6 % după perioada de durabilitate a proiectului (5 ani de la finalizare);
5. 22 stații de transport public construite/modernizate/reabilitate;
6. Lungimea benzilor separate pentru mijloacele de transport public construite -11,174 km;
7. Suprafața infrastructurii rutiere (cu statut de stradă urbană) configurate/reconfigurate pe care se suprapun benzi separate ale transportului public de călători construite/extinse/modernizate - 142.956 mp;
8. Lungimea pistelor/traseelor pentru biciclete construite/modernizate/extinse - 7,787 km;
9. Suprafața traseelor/zonelor pietonale/semi-pietonale modernizate/extinse - 44.940 mp;
10. Sisteme instalate de reducere/interzicere a circulației autoturismelor în anumite zone - 2.542 stâlpi antiparcare.
D.B.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News