Alexandra Stan acuză asistentele din Spitalul Județean că cer șpagă şi se declară şocată de condiţiile din unitate
Alexandra Stan acuză asistentele din Spitalul Județean că cer șpagă şi se declară şocată de condiţiile din unitate
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestAlexandra Stan, cunoscuta cântăreață, a postat un mesaj tulburător pe pagina oficială de Facebook. Aceasta acuză asistentele din Spitalul Juedețean Constanța că iau șpagă pentru a schimba lenjeria patului. Tatăl artistei este internat la Secția 2 Medicală, unde mizeria a fost un alt punct slab pe care l-a scos în evidență constănțeanca. De altfel, postarea a devenit virală primind zeci de share-uri în doar câteva ore.
„Îmi iubesc țara și mă mândresc peste tot în lume cu faptul că sunt româncă, dar nu pot să înțeleg de ce noi între noi nu putem să ne respectăm și să ne oferim tot ce este mai bun!
Din septembrie m-am mutat în Los Angeles pentru o perioadă, dar pentru mine acasă înseamnă #România. Acum am venit în țară din cauză că tatpl meu se află în spital. Am fost să-l vizitez, să îi fiu alături și am rămas șocată de condițiile de la etajul 1, Secția Medicală 2, din cadrul Spitalului Județean Constanța.
Doamna doctor care are grijă de tatăl meu este deosebită și corectă, însă asistentele nu au vrut nici măcar să stea de vorbă cu mine când le-am atras atenția că trebuie schimbată branula. Ca să nu mai spun că pentru schimbarea cearșafului trebuie să le dai bani.
Mizerie, dezinteres și lipsă de respect față de pacienți. Asta am întâlnit astăzi. Eu cred, totuși că putem mai mult de atât”, a scris cântăreața pe Facebook.
Ce spune Spitalul Județean Constanța
„Vreau să exprim un punct de vedere al spitalului vizavi de un articol apărut într-un ziar local în care se semnalează faptul că s-ar fi solicitat bani în cazul unui pacient internat pentru a i se schimba lenjeria de pat și alte aspecte vizavi de curățenie și de tot ce ține de dezinsecție și de activitatea din Secția Medicală 2.
În primul rând, ne-am simțit obligați să ne sesizăm și să facem o anchetă internă, să vedem despre ce este vorba. Am solicitat și punctul de vedere al medicului șef de secție și m-am simțit obligat să vorbesc și cu pacientul despre care este vorba, care pacientul mi-a spus că nu există o astfel de situație. El nu a reclamat nimic și nu are nimic de reclamat. I-am spus că sunt interesat de orice aspect negativ care i s-a întâmplat pentru a-l putea remedia. Este primul pas și mi se pare normal. În principiu, actuala conducere este interesată de creșterea în permanență a calității actului medical și a siguranței pacientului. Este ideea centrală a tot ceea ce facem noi aici.
Pacientul mi-a spus că nu are nimic de reclamat. În ceea ce privește curățenia, ea se face la zi, dezinsecția se face la zi. Sunt secții renovate complet care sunt la standarde europene vizavi de infrastructură și tot ce ține de actul medical, și sunt secții care nu au fost complet renovate. Facem în continuare eforturi pentru ca calitatea actului medical să fie asigurată. Am schimbat uși în secțiile nerenovate, mobiliere, paturi.
Analizăm orice sesizare scrisă de orice fel din partea pacienților noștri. Ne interesează foarte mult să le oferim ceea ce ei își doresc. Nu a fost o sesizare scrisă. A fost un articol din presă de care am luat act și orice cerere scrisă o analizăm și vedem despre ce este vorba, și îi dăm răspuns”, a spus reprezentantul spitalului în cauză, Bogdan Obada, director medical.
C.C.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News