REPLICA ONLINE CONSTANTA

11.6° Constanța Vin., 18 Oct. 2024
Anul XX Nr. 6886
11.6° Constanța Vineri, 18 Octombrie 2024 Anul XX Nr. 6886
 

Analiză: Numărul angajaţilor care se întorc la birou este în continuă creştere

Analiză: Numărul angajaţilor care se întorc la birou este în continuă creştere

A.F. 30 mai 2024 | 00:00 83

Numărul angajaţilor care se întorc la birou este în continuă creştere, biroul fiind acum perceput nu doar ca un centru de cost, ci mai degrabă ca un spaţiu esenţial în care oamenii se pot conecta şi sunt încurajaţi să lucreze la capacitate maximă, susţin consultanţii din cadrul departamentului de Asset Services al Colliers România.

Analiza: Numarul angajatilor care se intorc la birou este in continua crestere

"Un semn evident că biroul este acum perceput nu doar ca un centru de cost, ci mai degrabă ca un spaţiu esenţial în care oamenii se pot conecta şi sunt încurajaţi să lucreze la capacitate maximă prin intermediul unor noi experienţe legate de viaţa de birou este şi apariţia unor noi poziţii în organigrama companiilor, precum cea de Workplace Experience Manager. De asemenea, o altă tendinţă importantă este impunerea unui număr minim de zile de prezenţă la birou de către marile companii. Aceste constatări subliniază importanţa interacţiunii umane şi a culturii organizaţionale pentru motivaţia angajaţilor şi indică şi o modificare în abordarea echilibrului între viaţa profesională şi cea personală", subliniază Oana Adjudeanu, head of business operations asset services la Colliers România, într-un comunicat.

În prezent, Colliers are un total de peste 300 de chiriaşi în clădirile pe care le administrează în Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara şi Braşov, iar valoarea proprietăţilor din portofoliu depăşeşte un miliard de euro. După o monitorizare atentă a proiectelor pe care le gestionează, consultanţii Colliers observă o tendinţă crescătoare a zilelor de lucru la birou.

Astfel, de la 40% în primul trimestru din 2023, numărul angajaţilor care se prezintă şi lucrează în clădirile de birouri a crescut la aproximativ 55% în primul trimestru al lui 2024, incluzând în evaluare şi zilele de luni şi vineri, care influenţează în mod semnificativ media prezenţei în zilele de marţi-joi. Această evoluţie se reflectă şi în analiza traficului la principalele staţii de metrou din Bucureşti, unde se remarcă modificări semnificative ale fluxului la orele de vârf către şi dinspre locul de muncă.

"Organizăm diverse evenimente destinate chiriaşilor în cadrul mai multor proiecte pe care le administrăm, cum ar fi concursuri, ateliere, acţiuni caritabile, workshop-uri educaţionale şi expoziţii. Am fost plăcut surprinşi să observăm nivelul de entuziasm al chiriaşilor noştri şi dorinţa lor de a participa activ la crearea mai multor oportunităţi de interacţiune şi întâlnire la birou. Beneficiile directe pentru aceştia sunt evidente - chiar şi într-un mediu de muncă digitalizat şi orientat spre lucrul de la distanţă, interacţiunile umane contribuie la menţinerea culturii organizaţionale, sporirea productivităţii şi, cel mai important, creşterea retenţiei angajaţilor. Altfel spus, conexiunea pe care o avem cu colegii ne aduce o stare de bine şi ne motivează să ne prezentăm la birou, chiar şi atunci când trebuie să petrecem cel puţin o oră în trafic", completează Oana Adjudeanu, făcând referire la un studiu recent la nivel global, care a evidenţiat că peste 40% dintre angajaţii întrebaţi de ce aleg să vină la birou au răspuns că pentru ei contează ce alţi colegi mai sunt prezenţi în acea zi, iar peste 30% se orientează în funcţie de evenimentele organizate în cadrul companiei.

Colliers România oferă servicii de administrare aferente unor bugete anuale de peste 26 de milioane de euro, ajutând la optimizarea acestor cheltuieli pentru proprietarii care au ales să externalizeze aceste servicii.

Divizia de Asset Services a Colliers are o abordare multidisciplinară pentru fiecare proiect, acoperind o gama vastă de activităţi prin serviciile pe care le oferă. Mai exact, asigură un management operaţional şi tehnic al clădirilor, acoperind totodată nevoile chiriaşilor şi asigurându-se că aceştia îşi îndeplinesc obligaţiile contractuale. În acelaşi timp, compania oferă şi servicii financiare pentru administrare (facturare, plăţi, cheltuieli şi venituri, reconciliere), precum şi raportare către proprietari, asigurând legătura operaţională dintre nevoile chiriaşilor şi cele ale proprietarilor.

Colliers este unul dintre liderii globali în servicii de consultanţă imobiliară şi de management al investiţiilor, scrie Agerpres

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA


LOTO

6/49
18411739468
5/49
739244635
joker
630232677