ANAT cere protecţia pasagerilor companiilor aeriene
ANAT cere protecţia pasagerilor companiilor aeriene
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin Pinteresthttps://www.replicaonline.ro/anat-cere-protectia-pasagerilor-companiilor-aeriene-76035
Martin:
Martin:
Au trecut şase luni de la falimentul companiilor aeriene Spanair şi Malev şi pasagerilor nu le-au fost încă rambursaţi banii pentru biletele de avion nefolosite. Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism (ANAT) nu este de acord cu acest mod de lucru care înseamnă, de fapt, o lipsă de protecţie a pasagerilor. "În condiţiile în care agenţiile de turism nu pot funcţiona legal fără asigurare de insolvenţă şi faliment, în mod similar şi companiile de zbor trebuie să-şi desfăşoare activitatea respectând drepturile pasagerilor", a psus Corina Martin, preşedintele ANAT.
Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Urmareste-ne pe Google News
Ti-a placut articolul?
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestCOMENTARII
IMPORTANT Va rugam sa nu folositi injurii si cuvinte obscene