REPLICA ONLINE CONSTANTA

33.4° Constanța Mar., 16 Iul. 2024
Anul XX Nr. 6792
33.4° Constanța Marți, 16 Iulie 2024 Anul XX Nr. 6792
 

Anunţ măsuri privind desfăşurarea activităţii cu publicul AJFP Constanţa

Anunţ măsuri privind desfăşurarea activităţii cu publicul AJFP Constanţa

Replica API 12 martie 2020 | 00:00 1448

Având în vedere evoluţia la nivel naţional a ameninţării create de infecţia cu coronavirus (COVID-19) şi măsurile implementate pentru evitarea răspândirii infecţiei în rândul populaţiei, Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Constanţa a organizat activitatea structurilor din subordine care asigură relaţia directă cu contribuabilii persoane fizice, în spaţiul destinat acestui scop – zona de ghişee. În acest context, la parterul sediului AJFP Constanţa, situat pe strada I. G. Duca nr. 18, contribuabilii beneficiază de următoarele servicii:

- registratură generală

- asistenţă în domeniul fiscal (informaţii generale)

- eliberare cazier fiscal

- depunere declaraţii unice iniţiale şi rectificative, respectiv îndrumare completare declaraţii

- eliberare adeverinţe de venit

- depunere cereri restituire/compensare/corecţie

- eliberare certificate fiscale

- eliberare decizii încetare măsuri executare, informaţii privind stadiul de executare silită.

Programul de lucru este luni-marti: 8,30 – 16,30, miercuri: 8,30 18,30, joi: 8,30 – 16,30, vineri: 8,30 – 16,30.

Reamintim contribuabililor cã obligațiile fiscale se pot îndeplini utilizând metode de comunicare la distanțã, astfel:

1. pentru depunerea declarațiilor fiscale, prin intermediul urmãtoarelor servicii electronice oferite de ANAF și MFP:

1.1. Spațiul Privat Virtual (SPV) – disponibil pe site-ul Agenției, www.anaf.ro;

Pentru înrolarea în SPV puteți accesa tutorialul video de înregistrare prin accesarea urmãtorului link:

https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/Inregistrare_persoane_fizice

1.2. Depunere on-line

Informații suplimentare sunt disponibile pe site-ul Agenției, la urmãtorul link: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/declaratii_electronice/Inf_depunere_persoane_fizice

Formularele/declarațiile fiscale, care nu se pot transmite pentru moment electronic, pot fi transmise de contribuabili și prin fax sau servicii de curierat.

Plata obligaţiilor fiscale se poate realiza prin intermediul serviciilor de internet banking puse la dispoziţie de băncile comerciale române şi www.ghiseul.ro.

Informații generale în domeniul fiscal și IT se pot obține prin apelarea Call-center-ului, la numãrul de telefon 031.403.91.60.

Informații în scris pot fi obținute astfel:

a) contribuabilii înrolați în Spațiul Privat Virtual:

- prin intermediul Formularului de contact disponibil în acest serviciu – pot obține informații generale în domeniul fiscal și IT precum și informații privind situația fiscalã proprie;

b) contribuabilii care nu sunt înrolați în Spațiul Privat Virtual:

- prin intermediul Formularului de contact de pe site-ul Agenției - pot obține informații generale în domeniul fiscal și IT.

Contribuabilii pot obține noutãți legislative în domeniul fiscal prin accesarea serviciului Buletin informativ fiscal, disponibil în Spațiul Privat Virtual, și pe site-ul Agenției. De asemenea, contribuabilii pot solicita Agenției comunicarea de materiale informative în domeniul fiscal pe adresa de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitãri în acest sens prin intermediul Formularului de contact, serviciu disponibil atât în Spațiul Privat Virtual, cât și pe site.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
46143034444
5/49
2310722517
joker
43736234510