Bechtel pleacă, dar lasă României o autostradă-fantomă
Bechtel pleacă, dar lasă României o autostradă-fantomă
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestDupă ce a încasat 1,3 miliarde de euro pentru doar 52 km de autostradă, Bechtel va pleca, dar ne va lăsa cu 60 km de drum făcut doar pe jumătate şi pe care nu se poate circula. Contractul cu compania americană Bechtel pentru Autostrada Transilvania va fi reziliat luni, potrivit ministrului pentru proiecte de infrastructură, Dan Şova, fără însă ca firma americană să termine şi singurul tronson la care mai lucra, Suplacu de Barcău-Borş, realizat deja în proporţie de 50%. Dacă acest tronson ar fi fost finalizat tot de către Bechtel, afacerea ar fi costat România încă 250 de milioane de euro, spunea Şova acum câteva luni, când a anunţat public că intenţionează să rezilieze contractul cu Bechtel. Aaşadar, ce se va întâmpla cu tronsonul de 60 de kilometri, care rămâne Guvernului pe cap? Şova a avansat din nou construcţia în sistem de concesiune, conform economica.net.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News