Brandurile auto străine şi-au majorat exporturile, în condiţiile vânzărilor slabe din China
Brandurile auto străine şi-au majorat exporturile, în condiţiile vânzărilor slabe din China
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestÎn China, producătorii auto străini care au pierdut cotă de piaţă în detrimentul rivalilor locali ÅŸi-au majorat exporturile din statul asiatic, acestea fiind responsabile anul trecut de peste o cincime din totalul exporturilor de vehicule, transmite Reuters.
Se estimează că anul trecut China a depăşit Japonia, devenind al doilea mare exportator auto mondial, datorită, în principal, solidităţii companiilor locale, cum ar fi Chery, SAIC, Geely ÅŸi BYD.
Dar datele publicate de AsociaÅ£ia Producătorilor Auto din China arată că anul trecut 18 branduri străine, conduse de Tesla, au exportat de asemenea 910.000 maÅŸini din China, reprezentând 22% din totalul de 4,1 milioane de maÅŸini chineze exportate.
Doar Tesla a exportat 344.000 vehicule electrice (EV) de la uzina sa din Shanghai, cea mai mare fabrică a sa la nivel global, către Asia, Europe, Australia şi Noua Zeelandă.
Ford Motor ÅŸi General Motors sunt de asemenea printre cei mai mari exportatori, în 2023 exporturile lor combinate înregistrând un avans de 21%, faţă de 2022.
Brandurile străine îÅŸi ajustează acum strategia din China pentru a-ÅŸi majora exporturile.
Ford, de exemplu, a exportat anul trecut 69% din modelele SUV Territory, care a fost destinat pieţei chineze.
Grupul sud-coreean Kia Corp ÅŸi-a dublat în 2023 exporturile din China, trimiÅ£ând cea mai mare parte a producÅ£iei sale auto în afara ţării. De asemenea, brandurile din Japonia ÅŸi Germania ÅŸi-au majorat exporturile din China, citează Agerpres.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.