REPLICA ONLINE CONSTANTA

21.4° Constanța Mie., 31 Iul. 2024
Anul XX Nr. 6807
21.4° Constanța Miercuri, 31 Iulie 2024 Anul XX Nr. 6807
 

Călătorii CT BUS se plâng că li se iau banii de pe card pentru bilet, dar... tot își iau amenzi în caz de control!

Călătorii CT BUS se plâng că li se iau banii de pe card pentru bilet, dar... tot își iau amenzi în caz de control!

Replica API 12 august 2022 | 21:28 8269

Cetățenii și turiștii din Constanța susțin că se confruntă cu o problemă legată de modalitatea efectuării plății călătoriei cu cardul bancar, serviciu care de aproximativ o lună nu mai funcționează. Și nu numai că nu funcționează, dar oamenii susțin că nu au întâlnit vreun anunț care să-i pună în gardă. Mai mult decât atât, unii cetățeni au precizat că banii le-au fost luați de pe card. Reprezentanții CT Bus au spus că anunțuri există, iar oamenii trebuie să se informeze.

Mai mulți cetățeni și turiști se plâng de indisponibilitatea serviciului plății călătoriei cu cardul, o modalitate mult mai accesibilă de achiziționare a biletelor de călătorie, aflându-ne în era tehnologiei, mai ales că în multe din stațiile de autobuz nu se regăsesc chioșcuri de unde se pot achiziționa bilete de călătorie. Există totuși și posibilitatea achitării biletului prin SMS, doar că nu toată lumea dispune de abonament pe mobil pentru a putea realiza plata biletului de călătorie.

Jurnaliștii de la Replica de Constanța au primit o reclamație a unui turist, aflat în vacanță pe litoralul Mării Negre, turist care a întâmpinat o problemă ceva mai gravă: ”Am apropiat cardul de acel aparat, să îmi pot achiziționa un bilet și nimic. L-am mai apropiat de câteva ori, același rezultat. Nu am avut ce să fac, am circulat așa, nu sunt la abonament, m-am riscat. După aproximativ 2-3 ore, am primit mesaj pe telefon că mi-au fost retrași 7,5 lei. Nu se poate așa ceva. Dacă nu merg aparatele cum trebuie, măcar opriți-le, nu cheliți lumea de bani”, a spus persoana în cauză.

Notificarea din aplicație

Vera Puiu, purtător de cuvânt CT BUS, contactată de Replica de Constanța, a spus că anunțul a fost de ceva vreme.

”Noi am anunțat de ceva vreme că nu este disponibilă plata cu cardul momentan, să tot fie 3 săptămâni, o lună. Câteodată funcționează, doar că cine plătește cu cardul, o face pe propria răspundere, noi nu putem garanta. Cine declară că s-au produs erori, poate veni să depună o cerere și noi returnăm banii, nu rămâne nimeni în pagubă. Este afișată pe ecran problema în autobuzele Isuzu și Mercedes-Benz, și în MAN pe A4. Dacă din MAN a mai dispărut ceva... mai sunt călători care mai rup câte un afiș, mai fac diverse minuni”, a spus Vera Puiu, purtător de cuvânt al CT Bus.

Anunțul cu pricina poate fi găsit pe site-ul CT Bus pe pagina 2

Aceasta a mai declarat că este responsabilitatea turiștilor să se informeze atunci când merg într-un alt oraș, și, dacă vor fi prinși de controlori, chiar dacă turiștii nu au văzut afișul, nimerind într-un autobuz MAN, vor fi amendați, continuând cu justificarea că CT BUS a anunțat problema pe rețelele de socializare și în aplicația pe care o dețin, acest lucru fiind adevărat. În schimb, trebuie precizat faptul că, pentru un turist nou venit în Constanța este o adevărată corvoadă să caute anunțul în aplicație, care se află undeva în istoricul notificărilor.

”Cea mai simplă rezolvare a acestei situații ar fi oprirea dispozitivelor pentru achiziționarea biletului de călătorie cu ajutorul cardului bancar”, au spus oamenii.

V.R.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
E responsabilitatea omului sa urmareasca daca va merge un serviciu pe care VOI l ati pus in piata. Si rrsponsabilitatea VOASTRA de a va asigura ca FUNCTIONEAZA serviciul unde e? Ai dracu voi cu dugheana voastra de oras si de ct bus! N am vazut in niciun oras cu peste 100k locuitori hardughii ca aici
0
0
Cu turistii nestiutori, nu te informezi faci plata, romanul e jigodie, e informat ca pe plaja e steag rosu, dar el se duce cu burdihanul plin de bere in valuri
0
0
Abia astept sa vina controlul.sa o suga..ca greva au facut...refugii in statii nu sunt..multa mumu chitac si ct bus
1
0
era tehnologiei adica era furtului
2
0
Acesta este jaf pe fata!Turistii care vin si platesc biletul cu cardul,credeti ca se vor intoarce sa reclame ca au fost pacaliti?Asa se vrea sa se incaseze cat mai multi bani!
0
0
greva au stiut sa faca !!!!
0
0
Cel mai simplu e ca in Turcia, nu ai platit, nu urci. Frumos, corect, civilizat.
0
0
Da-ti biletul din mana in mana sa ajunga pana in fund la taxatoare...
1
0
Amiralul de kacao loveste din nou. Thanks chit chit
0
1
deci a platit calatoria
1
0
colaborati cu hotelurile si puneti in vanzare bilete la receptie ca in alte tari . din UE am luat numai prostiile , lucrurile bune au ramas tot acolo .
0
1
Coruptie,nesimtire,Punct
2
0
Jalnic raspunsul ctbus. Poate verifica si plata prin sms prin intermediul Telekom care nu functioneaza de multa vreme .Ma mir ca nu angajati taxatoare ca in anii 50 incompetentilor.
0
0

REPLICA



LOTO

6/49
17646484143
5/49
20164023815
joker
172536133513