Călătorii CT BUS se plâng că li se iau banii de pe card pentru bilet, dar... tot își iau amenzi în caz de control!
Călătorii CT BUS se plâng că li se iau banii de pe card pentru bilet, dar... tot își iau amenzi în caz de control!
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestCetățenii și turiștii din Constanța susțin că se confruntă cu o problemă legată de modalitatea efectuării plății călătoriei cu cardul bancar, serviciu care de aproximativ o lună nu mai funcționează. Și nu numai că nu funcționează, dar oamenii susțin că nu au întâlnit vreun anunț care să-i pună în gardă. Mai mult decât atât, unii cetățeni au precizat că banii le-au fost luați de pe card. Reprezentanții CT Bus au spus că anunțuri există, iar oamenii trebuie să se informeze.
Mai mulți cetățeni și turiști se plâng de indisponibilitatea serviciului plății călătoriei cu cardul, o modalitate mult mai accesibilă de achiziționare a biletelor de călătorie, aflându-ne în era tehnologiei, mai ales că în multe din stațiile de autobuz nu se regăsesc chioșcuri de unde se pot achiziționa bilete de călătorie. Există totuși și posibilitatea achitării biletului prin SMS, doar că nu toată lumea dispune de abonament pe mobil pentru a putea realiza plata biletului de călătorie.
Jurnaliștii de la Replica de Constanța au primit o reclamație a unui turist, aflat în vacanță pe litoralul Mării Negre, turist care a întâmpinat o problemă ceva mai gravă: ”Am apropiat cardul de acel aparat, să îmi pot achiziționa un bilet și nimic. L-am mai apropiat de câteva ori, același rezultat. Nu am avut ce să fac, am circulat așa, nu sunt la abonament, m-am riscat. După aproximativ 2-3 ore, am primit mesaj pe telefon că mi-au fost retrași 7,5 lei. Nu se poate așa ceva. Dacă nu merg aparatele cum trebuie, măcar opriți-le, nu cheliți lumea de bani”, a spus persoana în cauză.
Notificarea din aplicație
Vera Puiu, purtător de cuvânt CT BUS, contactată de Replica de Constanța, a spus că anunțul a fost de ceva vreme.
”Noi am anunțat de ceva vreme că nu este disponibilă plata cu cardul momentan, să tot fie 3 săptămâni, o lună. Câteodată funcționează, doar că cine plătește cu cardul, o face pe propria răspundere, noi nu putem garanta. Cine declară că s-au produs erori, poate veni să depună o cerere și noi returnăm banii, nu rămâne nimeni în pagubă. Este afișată pe ecran problema în autobuzele Isuzu și Mercedes-Benz, și în MAN pe A4. Dacă din MAN a mai dispărut ceva... mai sunt călători care mai rup câte un afiș, mai fac diverse minuni”, a spus Vera Puiu, purtător de cuvânt al CT Bus.
Anunțul cu pricina poate fi găsit pe site-ul CT Bus pe pagina 2
Aceasta a mai declarat că este responsabilitatea turiștilor să se informeze atunci când merg într-un alt oraș, și, dacă vor fi prinși de controlori, chiar dacă turiștii nu au văzut afișul, nimerind într-un autobuz MAN, vor fi amendați, continuând cu justificarea că CT BUS a anunțat problema pe rețelele de socializare și în aplicația pe care o dețin, acest lucru fiind adevărat. În schimb, trebuie precizat faptul că, pentru un turist nou venit în Constanța este o adevărată corvoadă să caute anunțul în aplicație, care se află undeva în istoricul notificărilor.
”Cea mai simplă rezolvare a acestei situații ar fi oprirea dispozitivelor pentru achiziționarea biletului de călătorie cu ajutorul cardului bancar”, au spus oamenii.
V.R.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.