Campanie de rechemare în service pentru autovehicule Volkswagen şi Seat pentru remedierea unor probleme tehnice
Campanie de rechemare în service pentru autovehicule Volkswagen şi Seat pentru remedierea unor probleme tehnice
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin Pinterest435 de autoturisme, vizate
435 de autoturisme, vizate
Porsche România a demarat o campanie de rechemare în service a autovehiculelor marca Volkswagen, modelul T-Roc, şi marca Seat, modelele Ibiza (KJ1) şi Arona (KJ7), din cauza unor probleme legate de spoiler şi, respectiv, piuliţa frânei de imobilizare.
În primul caz, Volkswagen AG a constatat că la autovehiculele T-Roc dintr-un interval de fabricaţie limitat este posibil ca, din cauza unei îmbinări prin lipire efectuată necorespunzător, partea superioară a spoilerului spate să se desprindă de pe partea inferioară. Lucrările în atelier durează între 3 şi 5 ore.
În România, sunt vizate 355 de autoturisme model T-Roc.
În cel de-al doilea caz, Seat a constatat că la anumite autovehicule model Ibiza (KJ1) şi Arona (KJ7), cu frâne cu tambur spate (cod PR: 1KA sau 1KG), fabricate în perioada 31.10.2016 - 06.11.2018, frâna de imobilizare trebuie reglată (frânele cu tambur) şi piuliţa de reglare asigurată cu o contrapiuliţă. Operaţia durează aproximativ 30 de minute.
Compania precizează că în România nu au fost înregistrate accidente.
Un număr de 80 de autoturisme Seat sunt vizate în România.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News