Câţi bani au reuşit retailerii din magazinele alimentare online
Câţi bani au reuşit retailerii din magazinele alimentare online
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin Pinterestfoto economica.net
Prezenţa comercianţilor alimentari în mediul online devine tot mai importantă şi generează celor care au făcut deja acest pas venituri tot mai mari, arată o analiză realizată de compania de cercetare Euronomitor remisă ECONOMICA.NET. Anul trecut, magazinele virtuale au adus comercianţilor alimentari peste 3,2 miliarde de lei (741,2 milioane de euro, fără taxe), adică în jur de 4,7% din total piaţă alimentară. Creşterea anuală este accelerată, astfel că, în 2013 - anul în care retailerul francez Carrefour a făcut în premieră pasul către mediul online, iar Cora a lansat un serviciu hibrid prin care clienţii puteau comanda online şi ridica marfa dintr-un drive - vânzările în spaţiul virtual s-au cifrat la 2,2 miliarde de lei. În 2014, vânzările au ajuns la 2,7 miliarde de lei.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News