Câți bani plătește Primăria Tuzla pe serviciile de salvamar și prim ajutor în sezonul estival
Câți bani plătește Primăria Tuzla pe serviciile de salvamar și prim ajutor în sezonul estival
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestPrimăria comunei Tuzla a atribuit în cursul zilei de 22 aprilie a.c. contractul ce vizează servicii publice de salvare acvatică - salvamar și de prim ajutor, pe durata sezonului estival. Societatea Umbrella Euxin SRL a fost desemnată câștigătoare a licitației.
Pe durata sezonului estival, activitatea serviciului de salvare acvatică salvamar și de prim ajutor pe plaja Tuzla se va desfășura în următoarea structură: 8 posturi salvamar (foişoare) x 3 persoane = 24 de persoane (salvatori); 1 punct de prim ajutor x 2 persoane = 2 persoane (personal acordare prim ajutor de bază); 1 bază de salvare x 1 persoană = 1 persoană (1 şef coordonator serviciu salvamar); 2 posturi paznic de noapte. Prestarea serviciilor publice de salvare acvatică-salvamar și de prim ajutor pe sectorul de plajă Tuzla, subsectoarele 1, 2, 3, 4, 5 se va asigura pe durata sezonului estival, pentru anii 2024, 2025, 2026 și 2027, începând cu data de 1 Mai și până la data de 15 septembrie a fiecărui an.
anunț privind rezultatul procedurii
Programul de lucru al posturilor de salvare și a postului de prim-ajutor va fi după cum urmează: în perioada 01 mai - 31 mai, zilnic, între orele 08:00 – 16:00, si se va prelungi, la nevoie, pana la ora 18:00 în zilele în care afluența de turiști și condițiile meteo o impun (furtuna, valuri puternice etc.). În perioada 01 iunie - 15 septembrie, zilnic, între orele 08:00 - 19:00 și se va prelungi, la nevoie, pana la ora 20:00 în zilele în care afluența de turiști și condițiile meteo o impun.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News