REPLICA ONLINE CONSTANTA

24.4° Constanța Mie., 14 Aug. 2024
Anul XX Nr. 6821
24.4° Constanța Miercuri, 14 August 2024 Anul XX Nr. 6821
 

Ce au pățit niște turiști din Arad, cazați pe litoral?!

Ce au pățit niște turiști din Arad, cazați pe litoral?!

Virgil STOIAN 1 august 2023 | 00:00 7544

Sezonul  estival se apropie de sfârșit însă țepele continuă. O familie din Arad a rezervat o garsonieră, în Eforie Nord, la Aparthotel Armand, încă din luna februarie, plătind și un avans, pentru perioada 17-21 iulie. Cu două zile înainte de a veni, familia a fost anunțată că, din cauza unei reclamații la ANAF, nu mai pot fi cazați în garsoniera pentru care plătiseră avans. Cu toate acestea, la câteva zile, femeia a scos iar la închiriat garsoniera, chiar dacă nu returnase avansul achitat de familia din Arad. Cu chiu, cu vai, familia și-a primit avansul înapoi, însă a dorit ca toată lumea să afle povestea lor pentru a nu mai păți aceeași chestie.

Ce au patit niste turisti din Arad, cazati pe litoral?! Aparthotel Armand

Silită de împrejurări, familia și-a găsit alt loc de cazare, în Saturn,  pe toată perioada vacanței încercând să ia legătura cu proprietara garsonierei, însă fără succes, primindu-și într-un final avansul, pe 27 iulie:

Ce au patit niste turisti din Arad, cazati pe litoral?! Contul țeparei


Am rezervat o garsonieră, în Eforie Nord, în februarie, cu avans trimis, cu poză, cu tot, pentru perioada 17-21 iulie. Înainte cu 2 zile, doamna m-a sunat și m-a anunțat că nu mai poate să-mi dea garsoniera pe motiv că cineva i-a făcut reclamație la ANAF, că nu face factură. I-am zis că pe mine asta nu mă interesează, eram interesată să văd cum rezolv situația pentru că deja eram plecată pe drum, fiind de la Arad, am avut o nuntă la Suceava, și de acolo urma să mergem la mare. Mi-a zis doamna că într-o oră mă anunță, încearcă să rezolve problema, să-mi găsească o altă cazare dacă poate, dacă nu, îmi va trimite avansul înapoi. Au trecut vreo 3 ore, doamna nu a mai zis nimic, i-am trimis eu un mesaj întrebând-o ce s-a întâmplat, mi-a zis că nu poate face nimic și să îi trimit contul. Am început să caut altă cazare. Fiind vineri, am tot așteptat după bani, i-am scris din nou și mi-a zis că mi-a făcut transferul, doar că fiind vineri banii vor intra luni. Am zis că nu este nici o problemă. În weekend nu a mai zis nimic, luni noi fiind pe drum de la Suceava spre Constanța, pe la 12 nu am primit banii, așa că i-am scris doamnei. Mi-a zis că nu merge aplicația de la bancă, nu știe ce s-a întâmplat, mi-a trimis o poză că aplicația nu mergea. După aceea mi-a zis că ea are contul blocat, nu era o problemă a aplicației... I-am zis că noi vom fi în Constanța timp de o săptămână, fiind în concediu, ne întâlnim personal să îmi dea banii. Ea a zis că este perfect.”

Ce au patit niste turisti din Arad, cazati pe litoral?!

Proprietara nu a putut fi găsită

Noi fiind cazați în Saturn, am ajuns luni, miercuri seară după plajă, am decis cu soțul să mergem la Eforie să ne întâlnim cu doamna. I-am scris din timp că venim, nu a dat nici un semn, nimic. Ne-am dus oricum, am zis că poate răspunde între timp, și dacă nu, măcar vedem și Eforie și când am ajuns acolo am sunat-o. Pe numărul de telefon îmi spunea că este un număr nealocat. În schimb, pe același număr, pe WhattsApp suna, dar nu a răspuns. În seara aceea nu a mai dat nici un semn, ne-am văzut de treabă. M-a sunat a 2-a sau a 3-a zi, să-mi spună că ea a fost la spital, că are probleme cu o mână și m-a întrebat la ce bancă am cont, i-am spus că sunt la ING și a spus că merge personal acolo să-mi facă transferul personal. Și tot eu i-am zis că ING-ul are casierie nicăieri în țară și că ar fi mai în regulă să găsească pe cineva cu aplicație să-mi facă direct transfer. Noi între timp am plecat acasă, iar marți, i-am trimis un mesaj pe care nu mi-l citește, deși era conectată și cel mai tare m-a enervat faptul că am văzut pe grupurile de pe rețelele de socializare că închiriază iar garsoniera. I-am trimis mesaj direct la postare și mi-a trimis mesaj în privat că ea trebuie să închirieze garsoniera că altfel nu are bani să-mi trimită și într-un final, după tot tam-tam-ul pe care l-am făcut, mi-a făcut transferul săptămâna trecută joi, pe 27 iulie.”, a declarat pentru Replica de Constanța, femeia păcălită.

Ce au patit niste turisti din Arad, cazati pe litoral?!

Astfel, pe lista țeparilor cu chirii se mai adaugă o persoană, de această dată fiind vorba doar de 200 de lei. Sugerăm oamenilor să fie atenți cui dau banii, în cine au încredere pentru a nu fi păcăliți.

Ce au patit niste turisti din Arad, cazati pe litoral?!

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Asta este r*mânia! Pentru constănțeanul :s-ă o iei la cioc!
0
1
patiti si chestiuni ca aceasta!
2
0
In asemenea, cazuri cand cineva da acont in avans iar proprietarul face pe prhostul ca intre timp a gasit un client ce ofera dublu. Legea ar trebui sa oblige hotelierul sa remburseze sejurul 100℅ plus penslizari de 1500℅ , te judeci doi ani dar face. N-o sa mai existe asemenea situatii in veci.
11
1
nu mai inchiriati de la fel de fel de personaje , in special la pensionari care sunt specializati in pacaleli . faceti sejur de cati bani aveti prin serviciile legale ale hotelurilor si pensiunilor . in rest feriti va
9
2
Mai relatati si cazurile care se intampla invers.
7
7

REPLICA



LOTO

6/49
2353438259
5/49
33731101522
joker
5377104016