Ce spun reprezentanţii ANR despre barja încărcată cu cărbune care s-a scufundat în Portul Constanța
Ce spun reprezentanţii ANR despre barja încărcată cu cărbune care s-a scufundat în Portul Constanța
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestBarja încărcată cu cărbune care s-a scufundat în Portul Constanța este sub pavilion german şi era încărcată cu 1.700 tone de antracit, cauzele scufundării urmând să fie determinate în urma verificărilor efectuate după descărcarea mărfii şi ranfluarea barjei, a informat, miercuri, Autoritatea Navală Română.
„Barja “RSP 2541” pavilion Germania, s-a scufundat marţi, 10 mai a.c., în jurul orelor 16.20, în dana 99 a portului Constanța.
Imediat după scufundare s-a luat măsura preventivă a instalării unui baraj antipoluant, în vederea limitării poluării, după cum se procedează în asemenea situații.
Conform informațiilor deținute, la momentul producerii evenimentului, barja era încărcată cu cca. 1700 tone cărbune antracit, ce avea ca destinație Portul Brčko, Bosnia-Herțegovina.
În acest moment nu se cunosc cu exactitate cauzele scufundării barjei, acestea urmând a fi determinate în urma cercetării demarate în cadrul Autorității Navale Române, după descărcarea mărfii și ranfluarea barjei. Costurile operațiunilor descrise se află în sarcina armatorului (proprietarului).
Din aceste considerente, reprezentantul proprietarul barjei se află deja în Portul Constanța, unde în colaborare cu autoritățile române va iniția pașii necesari în vederea realizării operațiunilor menționate.“, au transmis reprezentanţii ANR.
A.F.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News