Ce spune Kaufland despre pieptul de pui cu viermi găsit în magazinul lor
Ce spune Kaufland despre pieptul de pui cu viermi găsit în magazinul lor
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestUn constănțean a reclamat, sâmbătă, 16 februarie a.c., faptul că o caserolă cu piept de pui pe care intenționa să o achiziționeze din supermarketul Kaufland de pe B-dul Aurel Vlaicu, din municipiul Constanța, avea viermi. În urma celor sesizate, Kaufland a retras preventiv lotul de la comercializare, a luat legătura cu furnizorul și a verificat toate produsele de la vitrina cu autoservire, care s-au dovedit a fi conforme. „Calitatea produselor este o prioritate pentru noi”, au subliniat reprezentanții Kaufland România.
Un constănțean a postat pe rețeaua de socializare Facebook că a avut parte de o surpriză neplăcută, sâmbătă după-amiază, 16 februarie a.c., când a vrut să cumpere o caserolă cu carne de pui, din supermarketul Kaufland 2, aflat pe B-dul Aurel Vlaicu, din municipiul Constanța.
„VIERMI. Ia să vedem ofertele de la Kaufland! În această după-amiază, la ora 17,00, am plecat împreună cu soția la Kaufland să facem câteva cumpărături, ajungând la raftul cu carne de pui am vrut să luăm niște piept de pui, însă spre dezamăgirea noastră am găsit viermișori în casoleta de piept de pui. Când ne-am dus să le spunem lucrătorilor acestui magazin au negat faptul că sunt viermi și ne-au luat casoleta cu piept de pui și viermi și nu ne-au mai dat-o înapoi! Am vrut să vorbim cu șefii magazinului, dar nimeni nu ne-a băgat în seamă!”, a reclamat constănțeanul.
Reprezentanții Oficiului Județean pentru Protecția Consumatorilor Constanța au precizat pentru cotidianul „Replica de Constanța” că nu au primit nicio sesizare cu privire la acest caz.
Contactați de „Replica de Constanța”, reprezentanții Kaufland România au precizat: „Imediat ce situația ne-a fost semnalată în magazinul din Constanța, str. Aurel Vlaicu, acum două zile, am demarat verificări amănunțite și am retras preventiv lotul de la comercializare. Am sesizat situația furnizorului pentru explicații, iar acesta ne-a asigurat că nu există nicio sursă de infestare pe lanțul de producție. Produsul a fost păstrat la temperatura controlată de 0 – 4 grade Celsius permanent, era în termen de valabilitate, iar la livrarea în magazin a venit însoțit de declarație de conformitate din partea furnizorului, ce atestă că îndeplinea standardele de calitate. Am verificat toate produsele de la vitrina cu autoservire și vă confirmăm că sunt conforme.
Calitatea produselor este o prioritate pentru noi, de aceea echipa din magazin desfășoară verificări zilnice de prospețime și, pentru a preîntâmpina eventualele excepții, am sporit frecvența acestora la vitrina cu autoservire”.
Citește și: Piept de pui CU VIERMI, la KAUFLAND!
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.