Cheltuielile pentru publicitate ale MT au crescut de 51 de ori
Cheltuielile pentru publicitate ale MT au crescut de 51 de ori
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestPrivatizare
Privatizare
Cheltuielile pentru reclamă şi publicitate ale Ministerului Transporturilor ar putea fi majorate de la 50.000 lei la 2,25 milioane lei pentru derularea unei campanii ample de publicitate internă şi internaţională în vederea promovării proiectului de privatizare la CFR Marfă, conform unui proiect de Hotărâre publicat pe site-ul Ministerului Transporturilor. În cadrul bugetului pentru 2013 al ministerului, la capitolul de cheltuieli pentru reclamă şi publici-tate este prevăzută suma de 50.000 lei din care, până în prezent, a fost utilizată o sumă de circa 10.000 lei, "pentru promo-varea proiectului de priva-tizare prin vânzarea unui pachet majoritar de acţiuni pe care Ministerul Tran-sporturilor îl gestionează la CFR Marfă", se spune în Nota de Fundamentare.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News