REPLICA ONLINE CONSTANTA

21.5° Constanța Mar., 30 Iul. 2024
Anul XX Nr. 6806
21.5° Constanța Marți, 30 Iulie 2024 Anul XX Nr. 6806
 

Cine a pus mâna pe transportul județean de persoane!

Cine a pus mâna pe transportul județean de persoane!

Replica API 9 septembrie 2022 | 22:10 9922

Serviciul de transport public judeţean de persoane, prin curse regulate, în judeţul Constanţa a fost atribuit, iar joi au fost semnate și contractele cu firmele care vor asigura transportul călătorilor. Printre fericiții câștigătorii sunt Evren Omer, fiul lui Kenan Omer. Acesta din urmă a fost, la un moment dat, președintele UDTTMR, fostul consilier local de la Mangalia, Mrin Ghiță și fostul deputat Gelil Eserghep.

În urma efectuării studiului de trafic şi de oportunitate, au fost stabilite opt grupe de trasee pentru care au fost demarate procedurile de licitaţie privind delegarea gestiunii serviciului de transport public judeţean de persoane. În urma încheierii licitaţiei publice, au fost atribuite contracte pentru şase din totalul de opt grupe de trasee. Printre câștigători sunt nume cunoscute la nivel local.

Transevren, una din firmele câștigătoare, este controlată de Evren Omer, fiul lui Kenan Omer. Acesta din urmă a fost, la un moment dat, președintele UDTTMR. Acesta are în palmares mai multe hoteluri pe litoral, dar și localuri, printre acestea amintim Mandala, din Mamaia.

Evren Omer

Societatea de transport Metropolitan, din Ovidiu, semnat și ea contractul. E deţinută de fostul deputat Gelil Eserghep

Simpa Trans, o altă firmă care se va ocupa de transport este deținută de Marian Eugen Ghiță, fostul consilier local din Mangalia în mandatul 2012-2016 și un apropiat al fostului edil Claudiu Tusac.

Uite firmele câștigătoare

Grupa nr. 1, formată din 6 trasee ce tranzitează localităţile Mangalia, Negru Vodă, Viroaga, 2 Mai, Limanu, Vama Veche, Darabani, Vâlcele, 23 August, Moşneni, Dulceşti şi Pecineaga, a fost atribuită asocierii dintre firmele de transport NORDIANA NIS S.R.L. (lider), CONSTANT TRANS S.R.L. (asociat), SIMPA TRANS S.R.L.(asociat), GRUP ATYC S.R.L. (asociat). Această grupă va fi deservită de un număr total de vehicule active: 13 din care 5 vehicule cu capacitatea ≤ 22 locuri şi 8 vehicule cu capacitatea ≥ 23 locuri, precum şi un număr total de vehicule rezerve: 3 din care 1 vehicul cu capacitatea ≤ 22 locuri şi 2 vehicule cu capacitatea ≥ 23 locuri.

Grupa nr. 2, formată din 5 trasee ce tranzitează localităţile Constanţa, Agigea, Eforie, Costineşti, Cumpăna, Mangalia şi Techirghiol, a fost atribuită asocierii dintre METROPOLITAN S.R.L. (lider), GRUP ATYC S.R.L. (asociat), NORDIANA NIS S.R.L. (asociat). Această grupă va fi deservită de un număr total de vehicule active: 28 din care 12 vehicule cu capacitatea ≤ 22 locuri şi 16 vehicule cu capacitatea ≥ 23 locuri, precum şi de un număr total de vehicule rezerve: 3 din care 2 vehicule cu capacitatea ≤ 22 locuri şi 1 vehicul cu capacitatea ≥ 23 locuri.

Grupa nr. 3, formată din 6 trasee ce tranzitează localităţile Constanţa, Murfatlar, Poarta Albă, Cobadin, Fântâna Mare, Deleni, Dunăreni, Adamclisi, Viile, Dobromir, Oltina şi Ostrov, nu a fost încă atribuită, cele două oferte depuse în cadrul procedurii fiind neconforme şi, prin urmare, respinse de către comisia de evaluare. Există un proces pe rol în acest sens şi în funcţie de hotărârea judecătorească se va proceda la reevaluarea ofertelor sau la reluarea procedurii, după caz.

Grupa nr. 4, formată din 11 trasee ce tranzitează localităţile Hârşova, Ciobanu, Gârliciu, Ghindăreşti, Topalu, Horia, Cloşca, Constanţa, Târguşor, Râmnicu de Jos, Ovidiu, Mihail Kogălniceanu, Nicolae Bălcescu, Dorobanţu, Vulturu, Crucea, Rasova şi Dunăreni, a fost atribuită asocierii dintre TRANSEVREN S.R.L. (lider), DUMACRIS INST S.R.L.(asociat), TRANS MOVIAY S.R.L. (asociat), MENV-TRANSCOM S.R.L. (asociat), MARCOTRANS S.R.L.(asociat), GIS TRANS RAPID S.R.L. (asociat). Această grupă va fi deservită de un număr total de 19 vehicule active, din care 15 vehicule cu capacitatea ≤ 22 locuri şi 4 vehicule cu capacitatea ≥ 23 locuri, precum şi de un număr total de 2 vehicule rezerve, cu o capacitate ≤ 22 locuri.

Grupa nr. 5, formată din 6 trasee ce tranzitează localităţile Constanţa, Ovidiu, Nazarcea, Sibioara, Fântânele, Năvodari, Palazu Mic, Vulturu şi Gârliciu, a fost atribuită asocierii METROPOLITAN S.R.L. (lider) şi DORINȚA S.R.L. (asociat). Această grupă va fi deservită de un număr total de 16 vehicule active, din care 8 vehicule cu capacitatea ≤ 22 locuri şi 8 vehicule cu capacitatea ≥ 23 locuri, precum şi de un număr total de 2 vehicule rezerve, din care 1 vehicul cu capacitatea ≤ 22 locuri şi 1 vehicul cu capacitatea ≥ 23 locuri.

Grupa nr. 6, formată din 11 trasee ce tranzitează localităţile Constanţa, Medgidia, Cernavodă, Murfatlar, Ovidiu, Poarta Albă, Cuza Vodă, Ţibrinu, Peştera, Petroşani, Crucea, Băltăgeşti, Adamclisi, Carvăn şi Cobadin, a fost atribuită asocierii METROPOLITAN S.R.L. (lider), GRUP ATYC S.R.L. (asociat) şi FILBUS TRAVEL AGENCY S.R.L. (asociat). Această grupă va fi deservită de un număr total de 22 de vehicule active, din care 15 vehicule cu capacitatea ≤ 22 locuri şi 7 vehicule cu capacitatea ≥ 23 locuri, precum şi de un număr total de 2 vehicule rezerve: din care 1 vehicul cu capacitatea ≤ 22 locuri şi 1 vehicul cu capacitatea ≥ 23 locuri.

Grupa nr. 7, formata din 5 trasee ce tranzitează localităţile Năvodari, Corbu, Vadu, Săcele, Cogealac şi Mihai Viteazu, nu a fost încă atribuită. Pentru această grupă s-au primit două oferte, una fiind declarată câştigătoare iar cea de-a doua, respinsă. Şi aici există un proces pe rol, după finalizarea căruia se va definitiva procedura de atribuire.

Grupa nr. 8, formata din 7 trasee ce tranzitează localităţile Constanţa, Mereni, Bărăganu, Potârnichea, Biruinţa, Topraisar, Mereni, Ciobăniţa, General Scărişoreanu, Chirnogeni, Amzacea, Dumbrăveni, Negru Vodă, Plopeni, Tufani, a fost atribuită asocierii TRANSEVREN S.R.L. (lider), DUMACRIS INST S.R.L. (asociat), TRANS TUR S.R.L. (asociat) şi GEGI S.R.L. (asociat). Această grupă va fi deservită de un număr total de 18 vehicule active, din care 14 vehicule cu capacitatea ≤ 22 locuri şi 4 vehicule cu capacitatea ≥ 23 locuri, precum şi de un număr total de 2 vehicule rezerve: din care 1 vehicul cu capacitatea ≤ 22 locuri şi 1 vehicul cu capacitatea ≥ 23 locuri.

Mirela PASCAL

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Bună ziua. De ce preturile nu sunt calculate după nr de km parcurși? De exemplu astazi am avut un incident foarte urat în autocarul Constanța Cernavodă cu nr CT 70HME în care șoferul a vrut sa ma dea jos tragandu-ma de mana după ce-i dădusem 6 lei cât mi se mai ceruse pana în Murfatlar, apoi i-am mai dat 1 leu dar tot se purta brutal cu mine. De ce pana în Medgidia costa 10 lei si pana in Murfatlar ( jumăt**e din nr de km) costa trei sferturi di biletul Medgidia adică 7 lei ? Credeți ca în Murfatlar stau miliardari ? Iar pana în Cernavodă costa 15 lei, adică noi plătim triplu.
0
0
Ba vă arăt eu licitatie mai tare că metropolitan și transevren am 2 trasee mari și tari Fiți atenți aici 1 Gara baba novac cimitirul vesel 2 Gara Cora cimitirul palas Activez cu 6 microbuze negre Și 3 autocare cu ușa în tavan La cimitirul central inca nu sa licitat că nu au cap de linie decât la eroi și nu se poate intoarce de boscheti
0
0
La revedere
0
0
neamurile lui Ginghis Han sunt mari afaceristi
1
1
Mie imi place de Evren Omer, e un barbat frumos si inteligent. As dori sa il cunosc, cum sa procedez???
0
1
Mai mare rusinea.Ne-am facut de rahat si cu transportul in Constanta.Mergeti sa vedeti cum nu iti dau bilet si se fac ca uita.Merg cu rable,calatori in picioare.Turistii spun tot.Noi in orasul asta nu avem nimic.Doar mafie cu alt nume de clanuri si gasti care fac afaceri cu autoritatile locale.Nimic nu functioneaza corect si bine in orasul asta.Un oras mafiot.Mergeti in alte orase sa vedeti transportul in comun intern etc. Rusine hotilor! Oras "metropolitan" ruina Constanta!
3
0
Pe mine ma cam doare in basca fac Vama Mangalia la blat stationez in fata la Deea Market acolo unde politia ii amendeaza pe toti in afara de mine si fac bani mai mult ca astia cu autorizatii si licente
0
0
capatzanile au impartit ciolanul !
3
0
corect, pe trasee vezi doar rable cu ITP facut tot la firma lor! asa le permite legea!
4
0
V ati tampit?castiga CT bus si dupa alegeri incepeati sa behaiti ca mafia partidelor pune oameni incompetenti la conducere...asta e capitalismul si democratia.pe de alta parte voi credeti ca politicul e strain de toate astea?a castigat licitatia cine a trebuit.gelil cu ai lui tatari rusofili au acaparat.si ar vinde si familiile astia pt afaceri.macar sa puna la dispozitie conditii decente.autobuse curate si functionale.restul e can can.daca sunt aceleasi il invit pe domnu Lupu la o plimbare vara in praf si iarna n frig in tigaile numite autobuse
1
0
Autobuzele cu care au licitat fac curse turistice iar locul lor este pe trasee!
1
1
In toate tarile civilizate nu castiga acesti care au venit cu o caruta si acum au autocare castig mana in mana cu mazarica fagadau chitac etc Trebuia sa castige CT Bus asta e normalitatea un alte tari din pacate la noi au trecut 33 de ani de hotii .
2
0
era de asteptat, cand un ministru PSD a solicitat rediscutarea legii care favorizeaza acesti transportatori, TOTI, indiferent de partid s-au opus, asa ca latram de dupa gard la urs! restul sunt comentarii inutile!
1
0
Inainte de alegeri toti primarii din zona Metropolitana chipurile semnau sa fie CTbus pe trasee.Era mai civilizat.Da toti hoti
0
0
daca sunt conditii decente si corecte nu conteaza cine se ocupa de transportul public.
0
0
Gelil pe traseele bune. Doar de aceea udtmr a fost pe listele PNL la locale. A vandut udtmr pentru a castiga in afaceri.
3
0
Practic simpla dispare pe Mangalia constanta
1
0
... au pus monopol pe transportul public ! Transportul public de persoane trebuia sa ramana monopol de STAT ! Dar deh ... de unde mai sugeau capushele astea ?!?
1
0
asta aleg, partide pline de smecheri gen... solutia pt a scapa de capuse gen e sa votam numai independenti, iei teapa cu unu dar nu cu o gasca intreaga de porci ordinari pusi numai pe capatuit
0
0

REPLICA



LOTO

6/49
17646484143
5/49
20164023815
joker
172536133513