Clienţii Toyota au reduceri la service
Clienţii Toyota au reduceri la service
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestToyota România a lansat un nou program de loialitate prin intermediul căruia toţi clienţii pot primi gratuit un card de fidelitate pe care vor cumula până la 10% din valoarea fiecărei reparaţii sau revizii sub formă de discount, pe care îl pot folosi la reparaţiile sau reviziile viitoare. Toyota România oferă un program de loialitate care le permite clienţilor să acumuleze, pe un card de fidelitate, până la 10% din valoarea fiecărei reparaţii sau revizii. Banii adunaţi pe cardul de loialitate pot fi folosiţi apoi pentru a primi reduceri la reparaţiile sau reviziile viitoare. "Am dorit să răsplătim loialitatea clienţilor noştri oferindu-le noi avantaje, acordate în funcţie de numărul de ani petrecuţi în reţeaua Toyota. Astfel, toţi clienţii Toyota cu o maşină cu o vechime de cel mult cinci ani pot beneficia de avantajele oferite de Cardul Toyota Smart. Acesta le permite să cumuleze pe card 5% din valoarea fiecărei reparaţii sau revizii, valoare pe care o pot folosi ca discount pentru orice reparaţie sau revizie ulterioară. Pentru clienţii cu maşini mai vechi de cinci ani, am pregătit cardul Toyota Celebration - prin care aceştia vor benefica de avantajul de a putea cumula pe card 10% din valoarea fiecărei reparaţii", a declarat Radu Petrescu, director After Sales Toyota România. Pentru a benficia de avantajele oferite de noul Progam de Loialitate lansat de Toyota în România, clienţii pot obţine detalii de la Recepţia Service a oricărui Dealer Autorizat Toyota din România sau pe www.toyota.ro, confom promotor.ro.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News