Consiliul Concurenţei analizează preluarea Billa de către Carrefour
Consiliul Concurenţei analizează preluarea Billa de către Carrefour
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestConcentrare
Concentrare
Consiliul Concurenţei analizează preluarea Billa România de către grupul Carrefour Consiliul Concurenţei analizează operaţiunea de concentrare economică prin care grupul Carrefour preia controlul asupra activității de retail operată în România sub marca „Billa” a grupului Rewe (Billa România SRL și Billa Invest Construct SRL). Grupul Rewe își va menține celelalte activități de retail din România, concentrându-se asupra rețelei sale de magazine de tip discounter. Deşi tranzacţia a fost notificată iniţial Comisiei Europene, Consiliul Concurenţei din România a fost considerată autoritatea cea mai potrivită pentru a realiza o analiză detaliată a pieţelor pe care Carrefour îşi consolidează poziţia în urma preluării magazinelor Billa. Autoritatea de concurenţă va evalua operaţiunea de concentrare economică din punct de vedere al compatibilităţii acesteia cu un mediu concurenţial normal, în conformitate cu Regulamentul privind autorizarea concentrărilor economice. Carrefour este membră a Grupului Carrefour, ce activează pe piaţa comercializării cu amănuntul de produse alimentare şi nealimentare de consum curent în peste 30 de ţări. În România, Carrefour operează prin intermediul magazinelor de tip hypermarket (Carrefour Hypermarket), supermarket (Carrefour Market), precum și a magazinelor de proximitate (Carrefour Express).
Liliana CHIRU
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News