CONSILIUL JUDEȚEAN face ANGAJĂRI. Iată care sunt POSTURILE libere
CONSILIUL JUDEȚEAN face ANGAJĂRI. Iată care sunt POSTURILE libere
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestConsiliul Județean Constanța este în căutarea unui Director general pentru Direcția Generală Economico-Financiară. De asemenea, caută și un Șef de Serviciu pentru Serviciul Juridic și Contencios - Direcţia Generală de Administraţie Publică şi Juridică. Iată care sunt condițiile de participare, dar și ce acte trebuie să conțină în mod obligatoriu dosarul.
Consiliul Județean Constanța organizează concurs de recrutarea pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție, vacante, de director general, din cadrul Direcției Generale Economico-Financiare, dar și pentru postul de Şef Serviciu, cu normă întreagă, pentru Serviciul Juridic şi Contencios - Direcţia Generală de Administraţie Publică şi Juridică.
Iată care sunt condițiile de participare pentru postul de Director General
Pentru funcția de Director General, candidații trebuie să aibă studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență, în domeniul economie, contabilitate sau finanţe. De asemenea, este necesar să aibă și studii universitare de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice și vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice de minim 7 ani.
14 decembrie, ultima zi de depunere a dosarelor
Dosarele de concurs se vor depune la camera 241, în perioada 25 noiembrie - 14 decembrie 2020, și trebuie să conțină, în mod obligatoriu, următoarele documente : formularul de înscriere, curriculum vitae, copia actului de identitate, copii ale diplomelor de studii, copie a diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management, copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate, copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare dar și, cazierul judiciar.
Copiile actelor se vor prezenta însoţite de documentele originale sau în copii legalizate.
Concursul va avea următoarele probe: probă scrisă care se va organiza în data de 28 decembrie 2020, ora 10:00, și proba interviului.
Iată care sunt condițiile de participare pentru postul de Șef de Serviciu
Pentru postul de Șef de Serviciu, doritorii interesați trebuie să aibă studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență în domeniul Dreptului și Științelor Juridice și studii universitare de master în domeniul administrației publice sau al managementului. Vechimea în specialitate studiilor necesare exercitării funcției publice de conducere, este de minim 5 ani.
Dosarele de concurs se vor depune la camera 241, în perioada 07 decembrie - 26 decembrie, şi trebuie să conţină în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 49 din HGR nr. 611/2008.
Concursul va avea 2 probe, proba scrisă în data de 6 ianuarie 2021, ora 10:00 și proba interviului.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Pentru postul de Director general pentru Direcția Generală Economico-Financiară, persoana de contact este Petrescu Gianina, telefon 0241/48.84.30, email: petrescug@cjc.ro. Relaţii suplimentare se pot obţine în programul de luni până joi, între orele 8:00 - 16:30 şi vineri între orele 8:00 - 14:00.
Pentru postul de Șef de Serviciu pentru Serviciul Juridic şi Contencios, persoana de contact este Muşat Gabriela, telefon 0241/488430, email: gabriela.musat@cjc.ro. Relaţii suplimentare se pot obţine în programul de luni până joi, între orele 8:00 - 16:30 şi vineri între orele 8:00 - 14:00.
Andreea VREJOIU
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News