Constănţenii au înroşit Telefonul Copilului
Constănţenii au înroşit Telefonul Copilului
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestReclamaţii
Reclamaţii
Pentru că dintotdeauna părinţii au avut probleme cu copiii şi invers, în urmă cu zece ani a fost înfiinţată Asociaţia Telefonul Copilului. De atunci, la numărul 116 111, pus la dispoziţie împreună cu Romtelecom, mii de copii au simţit nevoia de comunicare cu părinţii (72%). În schimb, alţii, au sunat din cauza tristeţii, a singurătăţii (38%) sau din cauza unor probleme afective cauzate de divorţul părinţilor (32%) şi mai puţin din probleme sentimentale (19%). Drept urmare, din 2001, Asociaţia a preluat aproape 1,7 milioane de apeluri, totalizând 12.000.000 minute de consiliere. Durata medie a unui apel a fost de 10-20 de minute. De asemenea, pe durata celor zece ani de activitate, statisticile Asociaţiei Telefonul Copilului indică un număr mult mai mare de apeluri primite din judeţe precum Iaşi, Constanţa, Bacău, Vaslui, Galaţi, Teleorman, Bucureşti (Sector 5), Ilfov.
Mirabela PANFIL
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News