Contribuabilii pot acorda calificative funcţionarilor de la ghişeele SPIT
Contribuabilii pot acorda calificative funcţionarilor de la ghişeele SPIT
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestServiciul Public de Impozite şi Taxe Locale Constanţa a extins sistemul de evaluare electronică a activităţii fiscale furnizate la ghişeele unice ale instituţiei, prin intermediul căruia contribuabilul poate să-şi exprime aprecierea faţă de calitatea serviciului prestat de către funcţionarul public în faţa căruia s-a aflat. Implementat în anul 2011 ca program pilot doar la nivelul Agenţiei fiscale nr. 2 din str. Nicolae Grindeanu nr. 66, sistemul denumit "controlori de opinie" a fost dezvoltat recent şi la nivelul ghişeelor unice din cadrul agenţiilor fiscale nr. 1 şi 4 din str. Badea Cârţan nr. 3, Agenţiei fiscale nr. 3 din străzile Atelierelor nr. 3 şi Griviţa nr. 50 şi Agenţiei fiscale nr. 6 din strada Sulmona nr. 22. Prin intermediul acestui sistem, fiecare cetăţean care intră în legătură directă cu funcţionarul de la ghişeu poate acorda prin apăsarea butonului aferent notei de pe aparatul amplasat la nivelul fiecărui ghişeu, calificativul de foarte bine, bine sau satisfăcător. În baza rezultatelor obţinute, managementul instituţiei evaluează atât resursa umană şi decide asupra modului de organizare şi repartizare a acesteia în cadrul agenţiilor fiscale cât şi calitatea serviciului prestat, urmărindu-se astfel creşterea gradului de satisfacţie al contribuabililor.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News