Corina Martin: E foarte important să promovăm şi turismul românesc
Corina Martin: E foarte important să promovăm şi turismul românesc
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestÎntr-o zi în care americanii sunt pe stradă, e foarte important să promovăm şi turismul românesc, susţine vicepreşedintele Federaţiei Patronatelor din Industria Ospitalităţii din România (FPIOR), Corina Martin, care a fost prezentă la "Romania Day on Broadway" în New York.
"De 23 de ani o porţiune din Broadway, în inima Manhattan-ului şi a New York-ului, o porţiune întreagă se închide pentru ca România să-şi promoveze tradiţiile, cultura, gastronomia, de ce nu muzica, dansurile şi, bineînţeles, istoria şi imaginea de ţară care îşi doreşte să atragă turişti americani. Şi tocmai de aceea, Consulatul General al României de la New York ne-a adresat o invitaţie la Federaţia noastră a Patronatelor din Industria Ospitalităţii din România. Am venit aici câţiva dintre colegi încărcaţi cu materiale de promovare pentru destinaţiile turistice din România, pentru că ne dorim să atragem turişti americani la festival ca acesta, în care avem zeci de mii de oameni pe parcursul a câtorva ore. Într-o zi în care americanii sunt pe stradă, după cum se vede, e foarte important să promovăm şi turismul românesc", a declarat, duminică, pentru AGERPRES, Corina Martin. În opinia sa, gastronomia românească reprezintă un alt mijloc "de a invita, de a atrage şi de a convinge turiştii americani" să vină în destinaţii în România.
"În plus, chiar preşedintele federaţiei noastre a lansat astăzi aici un brand special- "Litălşi - nişte mititei", cum altfel decât la New York. O lansare în forţă. Într-adevăr, sigur că şi micii, şi gastronomia românească, reprezintă de fapt un alt mijloc de a invita, de a trage şi de a convinge turiştii americani să vină în destinaţii în România. Ne dorim să revenim în ianuarie anul viitor, de această dată la Târgul de Turism din New York. Avem planuri foarte mari împreună cu Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului acolo unde noi, partea privată, federaţiile, patronatele, am propus ministerului să promovăm România prin panotaj stradal sau într-o campanie foarte mare care să înceapă de anul viitor. Aşadar, să continuăm ceea ce se întâmplă astăzi, aici, într-un festival în care mulţi americani poate aud pentru prima oară ce înseamnă România şi descoperă România. Şi, de ce nu, trebuie să venim, să continuăm cu promovarea", a subliniat Martin. conform agerpres.ro.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.