Corina Martin: România trebuie să schimbe modul în care se promovează la târgurile de turism din lume
Corina Martin: România trebuie să schimbe modul în care se promovează la târgurile de turism din lume
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestCorina Martin, președintele de onoare al Asociației Patronale RESTO Constanța, a declarat că România trebuie să schimbe modul în care se promovează la târgurile de turism din lume în 2024 pentru că este o țară generoasă în atracții turistice și cu un potențial turistic imens.
„Mi-am asumat, cu responsabilitate, coagularea intereselor și obiectivelor Organizațiilor de Management de Destinație active în România, laolaltă cu Asociațiile județene de Promovare și Dezvoltare a Turismului, prin Comisia OMD pe care o conduc în cadrul Consiliului Consultativ la Turismului, organizat pe lângă Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului.
Pentru a centraliza, alături de alți colegi ai mei din industrie, o lista coerentă și eficientă de Târguri de Turism din lume la care România ar trebui să participe în 2024, și pentru a schimba consistent modul în care ne prezentăm și ne promovăm la aceste Târguri, trebuie să ne coordonăm și armonizăm între noi, așa încât am abordat și am discutat, deja, în aceste zile, cu colegii din OMD Constanța - Mamaia, OMD Mamaia Nord-Năvodari, OMD Mangalia, OMD Județ Constanța, cu colegi din Federația Asociaţiilor de Promovare Turistică din România - FAPT, Asociația Patronală RESTO Constanța, Asociația Patronală Eforia Turistică, Asociația Patronală Costinești și urmează să discut, în zilele ce vin, cu colegii din OMD Suceava și OMD Brașov.
Voi aborda, de asemenea, primari de stațiuni turistice, președinți de Consilii Județene ce au în patrimoniu zone turistice cu potențial și atracții turistice însemnate și voi discuta cu colegii din ANAT - Asociația Națională a Agențiilor de Turism, agenții de turism turoperatoare de turism intern și incoming, precum și cu Incoming România Association și cu colegii mei din Federația Patronatelor din Industria Ospitalității.
România este o tară atât de generoasă în atracții turistice și cu un potențial turistic imens, dar dacă nu învățăm să ne prezentăm şi să ne promovăm în lume, atunci cine ne vizitează, cum creștem contribuția la PIB a Industriei turismului, ce imagine ne construim și cu ce ne lăudam că suntem atractivi și chiar unici în lume? Deși chiar suntem!
Am încredere că împreună cu colegii mei din industrie și cu ministrul Ștefan Radu Oprea, vom aduce o schimbare reală în abordarea extrem de serioasă a acestei teme“, a transmis Corina Martin.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News