Cu Opel Mokka de la Bucureşti la Geneva
Cu Opel Mokka de la Bucureşti la Geneva
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestDupă ce am străbătut de la est la vest 2.200 km de autostrăzi şi drumuri europene cu Opel Mokka, a venit momentul să respirăm aerul tare din Alpi ce avea să ne întâmpine vreme de trei zile pe meleaguri franco-elveţiene. Ridicăm tabăra în Franţa şi arborăm strategic şi cât mai sus steagul ProMotor între munţi, la Bellevaux, în apropiere de Thonon-les-Bains. Căci pentru 3 zile, acesta a fost noul nostru cartier general, de unde am plecat cu Opel Mokka în asediul standurilor de la Salonul Auto de la Geneva, de unde am luat ca prizonieri comunicate de presă, interviuri cu oficiali şi fotografii cu noutăţile expuse de constructori. Fiecare zi a însemnat un nou "atac" asupra fortăreţei auto, iar ca să ajungem între zidurile ei, Opel Mokka avea de străbătut două tipuri de obstacole: un drum şerpuit de munte, cu multe serpentine dar şi cu câteva porţiuni drepte, mai rapide, căruia i se adăuga labirintul urban din Geneva. Ce nu ştia însă "balaurul" numit Geneva este că în ciuda volanului un pic cam mare, Mokka se manevrează bine pentru gabaritul şi înălţimea sa, în special pe spaţii limitate şi la viteze mici. Răzbim şi în lupta cu oraşul, iar odată ajunşi în inima Salonului Auto, facem un bilanţ scurt: reuşim să terminăm lupta cu un consum de 7,7 l/100 km, măsurat de la plecarea din România şi spatele protejat de scaunele confortabile peste medie oferite de Mokka, conform economica.net.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News