REPLICA ONLINE CONSTANTA

26.3° Constanța Vin., 9 Aug. 2024
Anul XX Nr. 6816
26.3° Constanța Vineri, 9 August 2024 Anul XX Nr. 6816
 

CUM este SABOTAT TELEKOM de PROPRII ANGAJAȚI!

CUM este SABOTAT TELEKOM de PROPRII ANGAJAȚI!

Replica API 30 septembrie 2021 | 00:19 5842

Unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața de telefonie mobilă își bate joc de clienții săi, atitudine care a condus, astăzi, ca Telekom să fie compania cu cea mai joasă calitate a serviciilor pe care le poate oferi un operator din România. Tarife în creștere, promoții, oferte, promovări de slabă calitate, incapacitatea de a rezolva problemele, timpii de așteptare până se face legătura cu un operator... sunt doar câteva dintre aspectele de care s-au lovit, cel puțin o dată clienții Telekom. Dacă vă întrebați de ce serviciile celor Telekom sunt o glumă proastă, găsiți răspunsul în materialul de mai jos.

Telekom Romania este un brand de telecomunicații din România, lansat pe 13 septembrie 2014. Deși se prezintă și comunică sub același brand, serviciile fixe sunt oferite de Telekom Romania Communications SA (fost Romtelecom SA), iar serviciile mobile sunt oferite de Telekom Romania Mobile Communications SA (fost Cosmote Romanian Mobile Telecommunications SA). În 2014, Romtelecom s-a rebranduit sub denumirea de Telekom Romania, care ajunsese, la un moment dat, pe primul loc ca număr de clienți pe piața românească de telecomunicații. În timp, abonații au renunțat la serviciile companiei... Indiferența, nepăsarea angajaților, tarifele ridicate, lipsa de loialitate față de clienți fiind doar câteva dintre motivele care au dus la rezilierea contractelor.

Mai marii companiei nu știu, însă, că proprii angajați îi sabotează, punând pe fugă, practic, clienții fideli. Un exemplu concret vă prezentăm în rândurile de mai jos.

Cum este sabotat Telekom de proprii angajați!

O persoană juridică, cu aproape 20 de ani vechime (n.red. contractul încheiat, inițial, cu Romtelecom) a fost luat în bătaie de joc de angajații Telekom. În afară de problemele pe care operatorul economic le-a întâmpinat cu liniile de telefonie fixă, care nu au funcționat de foarte mult timp și pentru care avea nevoie de asistență… pe care nu a primit-o, a fost și necesitatea schimbării unui telefon fix dintr-un birou în altul.

Însă, haideți să luăm în ordine cronologică evenimentele, ca să înțelegeți cât contează pentru Telekom clienții și cum știu aceștia să-și păstreze abonații.

După două săptămâni de insistențe, a reușit să intre în legătură cu un operator

Recent, o persoană juridică din Constanța, ce are contract din 2002 cu fostul Telecom, ulterior preluat de Telekom, a apelat la serviciile companiei... după două săptămâni de insistențe la numărul unic de servicii publice. A reușit să intre în legătură cu un operator, căruia i-a explicat că dorește mutarea unui telefon fix dintr-un birou, în altul. Din motive întemeiate, această procedura nu o putea realiza clientul. I s-a transmis că va fi contactat în termen de 24 de ore de un operator. Au trecut patru zile și nici un semn de la Telekom.

Un nou apel, o nouă problemă

”Nu puteam realiza noi această procedură, întrucât avem centrală și este mai complicat. Mi s-a transmis că voi fi sunată în 24 de ore, de către un operator. După patru zile, timp în care am tot așteptat apelul, am revenit cu un apel”, a declarat, pentru Replica, clientul Telekom. De data aceasta, i s-a transmis că până la data de 29 septembrie nu se poate da curs solicitării, pentru că se efectuează niște lucruri. ”Am sunat, atunci, la Departamentul Deranjamente, deoarece din patru linii telefonice nu funcționează trei. Precizez că am transmis toate cele trei numere de telefon, ale căror trei linii nu au funcționat”, a continuat clientul Telekom. Într-un final, și-a făcut apariția și omul de la Tehnic, însă, așa cum a venit a și plecat: vizibil recalcitrant și fără să remedieze probleme.

cererea de reziliere

”Mi-au trimis un angajat, care avea sesizare doar pentru un singur număr de telefon, deși, repet, i-am dat operatorului toate cele trei numere de telefon nefuncționale. Omul, care părea destul de recalcitrant, a spus că el nu are decât o sesizare și… a plecat”.

Un al treilea apel la Telekom, alți nervi întinși la maxim, o nouă aroganță

Sătul de incompetența și indiferența angajaților Telekom, abonatul a revenit cu apel, pentru a treia oară, la Telekom, de data aceasta la Departamentul Reziliere contracte.

A cerut rezilierea contractului și, culmea, în doar 10 minute a primit răspuns favorabil. ”Urmare a celor întâmplate, am sunat la Departamentul Reziliere contracte și am cerut să vorbesc cu administratorul contului nostru. Am spus că doresc rezilierea contractului, invocând și motivele care au condus la această decizie, operatorul nu a încercat nici măcar o secundă să rezolve problema și să mă facă să revin asupra deciziei și a dat curs solicitării. În 10 minute am primit răspuns pe mail că cererea mea a fost acceptată”, a conchis clientul Telekom.

Nemulțumirea față de serviciile Telekom nu sunt de azi, de ieri, sunt deja istorie. Din păcate, mulți abonați sunt nevoiți să rămână ”captivi” acestei companii... pentru că în zonele în care locuiesc nu există alți operatori, din obișnuință sau pentru că se încântă cu așa zisele oferte.

Mirela PASCAL

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Telekom, oameni incompetenti angajati pe pile. Am fost in 2016 cu fiica mea, de ziua ei, sa-i cumpar un telefon belea, scump, si sa achit cash diferenta de pret fata de abonamentul pe 2 ani. Doar ca se plecam cu telefonul. Am intampinat numai piedici de la o angajata cu IQ zero, nu stia ce sa faca si a spus ca oricum dureaza 2 saptamani chiar daca platesc cash 3500 lei. Maii, e normal ?
3
0
Daca nici ING nu are camere sau nu rezolva prb...esti idiot amice ! Dar incearca la gangsterii de la BCR, BRD sau Otp. Sa vezi acolo show pana iti activeaza aplicatia, etc
2
1
Mi a halt 4mii lei, ca persoana fizica e usor, OPC si se rezolva, ca persoana juritica, politie, nervi la maxim, teapa, am introsus consecutiv 25mii lei, o mare greseala, aparatul a uitat sa mi numere 4mii si n am avut cu cine vorbi si nici Politia nu m a putut ajuta, smecherii care verifica aparatele nu pot fi contrlati ca nu exista camere in aparat, au luat banii si uraa
1
0
Faliment rapid telekom si replica
9
1
Exact asa stau lucrurile la toate companiile mari de telefonie, energie, gaze, asigurari, clientul particular este client vulnerabil pentru ca este prea mic iar statul doar se face ca il protejeaza!!
37
0
Exact asa stau lucrurile.
19
4
Presa impartiala. Iata!
19
5
Sa pui eticheta unei companii in baza nemultumirii unui client. Nu zic ca e ok Telekom, dar plm, clienti nemultumiti ca acesta va asigur ca sunt si la Orange, Vodafone. Daca Telekom e sabotat de angajati, atunci de Replica ce sa mai zicem?
40
9

REPLICA



LOTO

6/49
35128162337
5/49
22135243618
joker
36111623118