Cum va arăta 'viitoarea coloană vertebrală a transportului public din Constanța'
Cum va arăta 'viitoarea coloană vertebrală a transportului public din Constanța'
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestPrimăria Constanța continuă proiectele pe fonduri europene. Decebal Făgădău și-a propus, ca până la finele mandatului, să-și ducă la bun sfârșit promisiunile făcute, una dintre acestea vizând și ”viitoarea coloană vertebrală a transportului public”. Săptămâna viitoare, vor fi supuse votului, într-o ședință extraordinară, unele proiecte extrem de importante ce vizează strategia de mobilitate urbană. Vorbim despre centrul Constanței, despre marile artere, precum bulevardul 1 Mai și Șoseaua Managliei și zona cuprinsă între Gara CFR Constanţa, Staţiunea Mamaia.
”Săptămâna viitoare voi suspune votului proiecte importante pentru Constanța: reabilitarea Bulevardul 1 Mai, de la Gară până la intersecția cu Cumpăna, și bulevardul 1 Decembrie, Lăpușneanu, până la intrarea în stațiune Mamaia. Dacă vreți, viitoarea coloană vertebrală a trasnportului public în municipiul Constanța. În funcție de evoluția acestui proiect, vom organiza licitațiile”, a spus Făgădău. Concret, despre ce este vorba? ”Pe aceste bulevarde vom avea linii dedicate pentru tarnsportul în comun, piste pentru biciclete, sistem de iluminat inteligent, supraveghere video, spații corect amenajate. Sunt convins că harta municipiului se va resemna, astfel încât proiectele care le avem în strategia de dezvoltare urbană.Vrem să facem în partea de sud o parcare, astfel încât, toți cei care locuiesc în zona limitrofă a Constanței, dar muncesc în Constanța, să-și poată lăsa mașina și să utilizeze mijloacele de transport în comun. Vom veni și cu un pachet de facilități care să încurajeze această schimbare”, a explicat primarul. Totodată, zona de nord-vest a căpătat o altă dinamică. ”Bulevardul Aurel Vlaicu, varianta Constanței, astăzi reprezintă unul dintre cele mai sănătoase bulevarde ale Constanței. În acea zonă vom încerca să culegem trei rute de intrare în oraș: Constanța-Năvodari, Constanța-Mihail Kogălniceanu și Constanța-Valu lui Traian, astfel încât toate rutele interjudețene să știe unde lasă călătorii, iar de aici CT BUS SA să preia transportul public. Nici un politician nu va putea să schimbe aceste lucruri pentru că ele sunt aprobate, atât la nivelul național, cât și european”, a anunțat Făgădău.
R.C.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News