De ce se întârzie selecția finală a șefilor de la Aeroportul Mihail Kogălniceanu
De ce se întârzie selecția finală a șefilor de la Aeroportul Mihail Kogălniceanu
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestProcedura de recrutare și selecție a candidaților pentru nominalizarea în vederea numirii membrilor Consiliului de Administrație la Aeroportul Mihail Kogălniceanu ar fi trebuit să fie finalizată. Teoretic, în perioada 30 ianuarie - 2 februarie a avut loc selecția finală a candidaților, însă Bogdan Artagea, directorul Aeroportului Mihail Kogălniceanu, a transmis pentru Replica faptul că deși interviul a avut loc în urmă cu câteva săptămâni, iar rezultatul final trebuia transmis joi, 22 februarie, acesta întârzie să apară.
Procesul de recrutare și selecție a membrilor Consiliului de Administrație la Aeroportul Mihail Kogălniceanu are ca scop identificarea, recrutarea și selectarea celor mai potriviți cinci candidați. Până acum, Consiliul de Administrație era ales pe criterii politice..., acum o firmă de resurse umane se ocupă de selecția membrilor. Pe 2 februarie, procedura de selecție trebuia să fie finalizată, iar noii șefi să fie numiți în conducerea companiei.
Artagea: În procedură scria că data estimativă era 22 februarie
Teoretic, în programul procesului de recrutare și selecție, depunerea dosarelor s-a realizat între 18.11-18.12.2023, evaluarea dosarelor de candidatură în perioada 19.12-22.12.2023, depunerea declarațiilor de intenție în perioada 12.01.29.01.2024, iar selecția finală ar fi trebuit să aibă loc în perioada 30.01.-02.02.2024. Contactat de către reporterii de la Replica de Constanța, directorul Aeroportului Mihail Kogălniceanu, Bogdan Artagea a transmis faptul că încă se așteaptă rezultatul final: „Interviul a avut loc acum 2 săptămâni, finalul nu știu când va avea loc. Rezultatul nu este dat. Așteptăm să primim mail cu rezultatul final. În procedură scria că data estimativă era 22 februarie.”
programul procesului de recrutare
Cine se ocupă de selecția șefilor de la Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu
Precizăm că selecția candidaților pentru conducerea Aeroportului Mihai Kogălniceanu se face de către o persoană juridică specializată în recrutarea resurselor umane – Pluri Consultants Romania SRL – firmă cu doar 4 angajați. Ministerul Transporturilor și Infrastructurii anunță că expertul său în recrutare S.C. Pluri Consultants România S.R.L. a demarat declanşarea procedurii de recrutare și selecție de candidaţi pentru nominalizarea în vederea numirii membrilor Consiliului de Administraţie al Societății Naționale Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu. Procesul de recrutare și selecţie are ca scop identificarea, recrutarea și selectarea celor mai potriviți 5 candidaţi pentru ocuparea postului de membru în Consiliul de Administrație. Acest proces de recrutare și selecție se derulează în conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată prin Legea nr. 111/2016 și H.G. nr. 722/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare, precum și cu cele ale Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal.
Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu
Criterii de eligibilitate comune pentru toate posturile de administrator: cunosc foarte bine limba română (scris și vorbit); nu se află în conflict de interese care să îi (le) facă incompatibili(e) cu exercitarea funcției de administrator în Consiliul de Administraţie al societății pentru care au aplicat; nu se află în niciuna dintre situațiile prevăzute în articolul 30 alin. 9 si articolul 36 alin. 7 din OUG 109/2011; nu au fost condamnați(te) definitiv printr-o hotărâre judecătorească pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, infracțiuni de corupție şi de serviciu, infracțiuni contra înfăptuirii justiției, infracțiunii de fals, infracțiunii contra patrimoniului, pentru infracțiunile prevăzute de Legea nr. 129/2019 pentru prevenirea şi combaterea spălării banilor și finanțării terorismului, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative sau pentru infracțiunile prevăzute de Legea nr. 85/2014 privind procedurile săvârșite cu intenție care i-ar face incompatibili cu exercitarea funcției; nu au făcut poliție politică, așa cum este definită prin lege; au capacitate deplină de exercițiu; sunt apți din punct de vedere medical.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News