REPLICA ONLINE CONSTANTA

26.1° Constanța Vin., 19 Iul. 2024
Anul XX Nr. 6795
26.1° Constanța Vineri, 19 Iulie 2024 Anul XX Nr. 6795
 

Electrica Furnizare realizează o serie de optimizări ale sistemelor informatice în luna ianuarie 2024

Electrica Furnizare realizează o serie de optimizări ale sistemelor informatice în luna ianuarie 2024

A.F. 23 decembrie 2023 | 00:00 271

Electrica Furnizare realizează, în perioada 1 - 31 ianuarie 2024, o serie de optimizări ale sistemelor informatice cu scopul îmbunătăţirii serviciilor de care beneficiază clienţii companiei, motiv pentru care vor exista limitări în accesarea anumitor funcţionalităţi utilizate de către aceştia, conform unui comunicat de presă.

Electrica Furnizare realizeaza o serie de optimizari ale sistemelor informatice in luna ianuarie 2024

Furnizarea de energie electrică şi/sau gaze naturale nu va fi afectată, iar modalităţile de contact disponibile în această perioadă vor fi următoarele: Call-center, la numărul 0244 406 006 (apel taxabil, tarif normal, de luni până vineri, între orele 08:00-20:00) pentru informaţii privind relaţia cu furnizorul, punctele de relaţii cu clienţii şi adresa de e-mail menţionată în cadrul facturii de energie.

În acest context, procesarea şi soluţionarea cererilor din partea clienţilor se vor desfăşura în limitele de ordin tehnic generate de optimizarea sistemelor informatice.

În ceea ce priveşte modalităţile de plată, clienţii vor avea la dispoziţie următoarele: Internet banking; debit direct; aplicaţiile Orange Money, mobilePay Wallet, 24Pay, Pago; automatele de plată StartPay; staţiile OMV/Petrom; serviciul Westaco Express; centrele de plăţi un-doi Mobile Distribution; punctele de plată PayPoint; ghişeele, automatele bancare sau ATM-urile băncilor partenere.

În perioada optimizărilor de sistem, următoarele aplicaţii şi funcţionalităţi nu vor putea fi utilizate de către clienţii companiei: MyElectrica - aplicaţie şi portal; TelVerde (comunicare index autocitit); Formularul unic de contact online; E-chat; Plata în punctele de relaţii cu clienţii (Info Kiosk/POS); Serviciile din meniul interactiv Call-center (activare a opţiunii de apel la emiterea preavizului, informaţii despre intervalul de comunicare a indexului sau perioada de citire programată a contorului).

Ca urmare a limitărilor temporare, factura de energie electrică şi/sau gaze naturale va fi emisă şi va ajunge la clienţi la o altă dată decât cea obişnuită, respectiv în a doua parte a lunii februarie, iar termenul de plată se va raporta la momentul emiterii facturii, scrie Agerpres.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
15382943810
5/49
38202113924
joker
218171712