Făgădău a GIRAT afacerea de PANOTAJ STRADAL şi PUBLICITATE: 150 de PANOURI, fără AUTORIZAŢIE
Făgădău a GIRAT afacerea de PANOTAJ STRADAL şi PUBLICITATE: 150 de PANOURI, fără AUTORIZAŢIE
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestNoua administraţie locală PNL şi-a început activitatea în forţă, lovind la temelie PSD-ul care a fost la conducerea oraşului Constanţa în ultimii 20 de ani. Iată că ies la iveală aspecte care ţin de sfera penalului iar, dacă vor fi sesizate organele judiciare Făgădău s-ar putea alege cu încă un dosar penal. Firma care a împânzit Constanţa cu panourile publicitare ani de zile, a avut 150 de panouri fără autorizaţie de construire şi de asemenea, de funcţionare. Vorbim despre Seaview Advertising, deţinută de afaceristul Ionuţ Barbu.
Felicia Ovanesian, city managerul Constanței a anunțat că vor fi desființate toate panourile publicitare din oraș, deoarece contractul a expirat de aproape doi ani.”Ne luăm Constanța înapoi! Am început cu bulevardul Mamaia! Un an jumătate de când toate panourile publicitare trebuiau desființate, urmare a expirării contractului!”, a declarat Felicia Ovanesian, city managerul municipiului. Firma Seaview Advertising a avut, potrivit unor surse bine informate din primărie, câteva sute de panouri în toată Constanţa, iar dintre acestea 150 nu au avut autorizaţie de construire. Contractul cu firma în cauză a expirat în iulie 2019 şi, cu toate acestea, au rămas pe poziţii până astăzi. Deocamdată, nu s-a pus în discuţie formularea unei plângeri penale pentru corupţie. Însă, dacă acest lucru se va întâmpla, Făgădău va avea de dat explicaţii organelor judiciare.
Acestea fiind spuse, se ridică mai multe semne de întrebare. Conform contractului, Seaview Advertising trebuia să plătească la primărie nişte bani, în contul utilizării domeniului public cu controversatele panouri. Aici, se ridică două probleme: s-a plătit taxa pentru autorizaţia de construire, pentru ca mai apoi să primească autorizaţia de funcţionare? Şi, dacă da, cum şi unde au ajuns aceşti bani? Dacă firma Seaview Advertising a vândut mai departe servicii de publicitate unor clienţi, şi a încasat nişte bani pe aceste panouri care nu au autorizaţie de construire şi funcţionare, cât de legală a fost afacerea?
Sunt întrebări la care vor răspunde cei direct implicaţi, dacă va fi cazul, în faţa anchetatorilor.
Andreea POPA
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News