Filmul ''The Irishman'', regizat de Martin Scorsese şi produs de Netflix, va avea parte de o lansare limitată în cinematografe
Filmul ''The Irishman'', regizat de Martin Scorsese şi produs de Netflix, va avea parte de o lansare limitată în cinematografe
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestMartin Scorsese
Următorul film al regizorului Martin Scorsese, ''The Irishman'', cu legendarul duo Robert De Niro - Al Pacino în distribuţie, va avea parte de o lansare limitată în cinematografele americane înainte de a fi difuzat pe platforma Netflix, care a produs acest lungmetraj, informează AFP.
Filmările la acest mult aşteptat film cu gangsteri au costat 175 de milioane de dolari. Prin astfel de superproducţii, Netflix încearcă să îşi găsească un loc în industria cinematografică tradiţională, încercând în acelaşi timp să-şi apere modelul economic care favorizează platforma sa online, în defavoarea proiecţiilor în cinematografe.
Această strategie provoacă însă nemulţumiri la Hollywood, unde unele vedete, precum regizorul Steven Spielberg, insistă ca filmele realizate pentru platformele de streaming să fie declarate neeligibile pentru Oscaruri, recompensele supreme ale industriei cinematografice americane.
În prezent, regulile privind Oscarurile stipulează că un film trebuie să fie proiectat cel puţin şapte zile în zona metropolei Los Angeles pentru a putea concura la premiile Academiei de film americane.
Nerăbdătoare să-şi îmbine interesele comerciale cu ambiţiile sale pentru Oscaruri, compania Netflix a anunţat marţi că "The Irishman" va fi lansat în Statele Unite în câteva cinematografe din Los Angeles şi New York, pe 1 noiembrie, apoi în alte cinematografe americane şi britanice pe 8 noiembrie.
Filmul lui Martin Scorsese va fi disponibil la nivel mondial pe Netflix începând cu data de 27 noiembrie.
Potrivit presei de specialitate, "The Irishman" urmează să fie proiectat în principal în cinematografe independente, marile reţele insistând, în zadar, pentru a avea filmul în sălile lor cu cel puţin 90 de zile înainte de lansarea sa pe un alt suport, aşa cum cere tradiţia. AGERPRES
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News