Firea promite că după 9 iunie va relua lucrările la proiectul Ciurel - Centura Bucureşti
Firea promite că după 9 iunie va relua lucrările la proiectul Ciurel - Centura Bucureşti
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestCandidatul PSD la Primăria Capitalei, Gabriela Firea, a declarat că după alegerile locale din 9 iunie va relua lucrările la proiectul Ciurel - Centura Bucureşti, pentru că "bucureştenii merită o capitală europeană", iar ea şi echipa ei au în plan să le ofere ceea ce îşi doresc.
"Unul dintre cele mai controversate proiecte de infrastructură din Bucureşti, drumul expres de la Ciurel spre Autostrada Bucureşti-Piteşti, este pe cale să devină realitate în câţiva ani. Este promisiunea Gabrielei Firea, care candidează la Primăria Generală. Proiectul a făcut paşi importanţi în mandatul anterior de primar general al Gabrielei Firea", se arată într-un comunicat de presă.
Gabriela Firea a declarat că "este inexplicabil" de ce proiectul Ciurel - Centura Bucureşti a stagnat timp de 4 ani.
"Prima etapă, Podul Ciurel, am finalizat-o în 4 ani. În 2016 am preluat acest obiectiv important pentru fluidizarea traficului la 10%, iar din 2020 bucureştenii circulă pe Podul Ciurel. Actualul primar general, Nicuşor Dan, a decis să nu continue lucrările la drumul expres spre Autostrada Bucureşti-Piteşti, un obiectiv de investiţii pentru care Primăria Capitalei a demarat lucrările în 2010. După finalizarea primei etape, a doua etapă era legătura de la Nod Virtuţii până la Bulevardul Uverturii", a menţionat Firea.
Ea a adăugat că pentru drumul expres de la Ciurel la bulevardul Uverturii actualul primar general a primit, "la cheie", tot: a fost refăcut traseul pentru a afecta cât mai puţine imobile, proiectul era finalizat şi echipele în şantier pregătite să înceapă lucrările.
"După data de 9 iunie voi relua lucrările la proiectul Ciurel - Centura Bucureşti. Bucureştenii merită o capitală europeană, iar eu şi echipa mea avem în plan să le oferim ceea ce îşi doresc", a spus candidatul PSD la Primăria Capitalei.
Conform documentelor prezentate la vremea respectivă, artera de 8,3 km ar fi urmat să facă legătura între Splaiul Independenţei şi autostrada A1. Proiectul a fost împărţit de la început în trei tronsoane: nodul Virtuţii cu un pod metalic suspendat de cabluri amplasat diagonal peste Dâmboviţa, unul de beton armat peste Şoseaua Virtuţii şi rampele de acces aferente, tronsonul între Şoseaua Virtuţii şi Şoseaua de Centură cu un pod clasic peste aceasta, tronsonul de legătură cu autostrada A1.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.