Goidea, despre constănțenii care se plâng de aglomerația de la intrare în port:”Sunt aglomerări normale”.
Goidea, despre constănțenii care se plâng de aglomerația de la intrare în port:”Sunt aglomerări normale”.
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestCetățenii orașului Constanța sunt nemulțumiți de aglomerația creată de zile în șir în zona Portului Constanța, mai cu seamă Constanța Sud-Agigea, Poarta 10, aceștia declarând că stau peste 40 de minute la coadă pentru o porțiune de câțiva km. În urma sesizărilor primite, jurnaliști Replica de Constanța l-au contactat pe Florin Goidea, directorul general al CN Administrației Porturilor Maritime Constanța, acesta spunând: ”Portul a fost proiectat și gândit ca port CF, nu ca port auto”.
Mai mulți constănțeni care au locurile de muncă Portul Constanța, cu precădere în zona Sud-Agigea, Poarta 10, se plâng de blocajele din trafic, unul dintre aceștia declarând: ”Se circulă bară la bară zilnc, se stă la coadă și 40 de minute, este inadmisibil.”
Pentru a creiona o imagine de ansamblu, reporterii Replica de Constanța l-au contactat pe directorul general al CN Administrației Porturilor Maritime Constanța, Florin Goidea, pentru un punct de vedere.
Goidea spune că aglomerările sunt normale. ”Nu sunt probleme, sunt aglomerările normale din perioada celectării ceralelor, iar peste toate acestea sunt și lucrări de reabilitare a carosabilului, proiecte europene, de mare anvergură, nu le pot opri acum, sunt proiecte majore de zeci de euro. Toată lumea este obișnuită să se plângă și să nu facă nimic în țara asta, asta este realitatea. Sunt niște aglomerări absolut normale. Portul a fost proiectat și gândit ca port CF, datorită situației în care este CF-ul a ajuns Port auto. Sunt locuri de 300 de camioane, dar la poartă așteaptă 5000”, a spus Goidea.
„Am reușit să fac niște drumuri, niște circuite, dar nu este o problemă care se poate rezolva peste noapte și tot sper, pentru că acum se lucrează foarte intes la căile ferate, sper ca o parte din traficul auto să treacă pe CF. Dacă nu era războiul, vârfurile de sarcină, au existat totdeauna în Portul Constanța, mai ales în perioada de recoltare”, a conchis, pentru Replica, Florin Goidea.
V. R.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News