Haos pe Aeroportul Otopeni. Angajații Wizz Air s-au retras ca să nu fie bătuţi de pasageri
Haos pe Aeroportul Otopeni. Angajații Wizz Air s-au retras ca să nu fie bătuţi de pasageri
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestA fost haos general pe Aeroportul Otopeni, miercuri, acolo unde mai multe curse au întârzieri, iar oamenii care așteaptă de câteva ore s-au revoltat și cer soluții. Din cauza tensiunilor, angajații Wizz Air s-au retras ca să nu fie bătuţi de pasageri.
Sute de pasageri, printre care bătrâni și copii, care au aşteptat avioanele în picioare, într-o căldură insuportabilă, dat fiind că, spun ei, aerul condițional nu funcționează în aeroport. Așadar, au fost câteva sute de oameni care au așteaptat, în Aeroportul Otopeni, mai multe curse programate pentru ieri după-amiază care au întârzieri semnificative, de peste 2 ore.
Una dintre ele era programată pentru 14:20, o cursă de Hamburg, nu se știa când va decola. Nu exista nici măcar o oră estimată.
Au fost mai multe curse în această situație. O cursă cu decolare, programată de exemplu la 14:35, nu se știa exact dacă va decola sau nu.
Și a mai fost încă o cursă care avea o întârziere de aproape două ore, conform antena3.ro.
Reamintim faptul că ieri, 26 iunie, reprezentații Aeroportului Henri Coandă au anunțat o „avarie importantă“ la sistemul de climatizare.
„Ca urmare a suprasolicitării generate de temperaturile caniculare din ultima perioadă, sistemul de climatizare al aeroportului Henri Coandă a fost afectat de o avarie importantă. A fost afectată, în special, zona de îmbarcare (“Finger”). CN Aeroporturi București a luat măsurile care se impun atât pentru remedierea avariei, cât și pentru suplimentarea cu noi echipamente, ce vor fi instalate provizoriu în cel mai scurt timp. În acest moment, sunt în curs de reamenajare și spațiile comerciale, care vor fi dotate cu sisteme de climatizare proprii. CN Aeroporturi București anunță că sunt în curs de evaluare ofertele pentru lucrările de modernizare a terminalelor de pasageri, care vor include si modernizarea sistemului de climatizare. Procedura de licitație este estimată a fi finalizată în luna iulie 2024. CN Aeroporturi București cere scuze utilizatorilor terminalului de pasageri pentru disconfortul resimțit și îi asigură pe aceștia că va depune în continuare toate eforturile pentru asigurarea permanentă a confortului și siguranței lor”, au transmis aceștia.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.