REPLICA ONLINE CONSTANTA

32.7° Constanța Mar., 16 Iul. 2024
Anul XX Nr. 6792
32.7° Constanța Marți, 16 Iulie 2024 Anul XX Nr. 6792
 

Hidroelectrica a anunţat perioada în care clienții pot transmite indexul în luna septembrie

Hidroelectrica a anunţat perioada în care clienții pot transmite indexul în luna septembrie

A.F. 23 septembrie 2023 | 08:48 1312

Citirea indexului Hidroelectrica pentru luna septembrie şi transmiterea lui se face în această perioadă, anunţă reprezentanţii companiei de energie a statului.

Hidroelectrica a anuntat perioada in care clientii pot transmite indexul in luna septembrie

Indexul autocitit poate fi comunicat gratuit la numărul de telefon: 0800.800.359.

Perioada de citire a indexului la Hidroelectrica se face în intervalul 24-28 septembrie 2023, adică începând de duminică, pe parcursul a cinci zile.

"Perioada de transmitere a indexului pentru clienţii companiei Hidroelectrica se face în perioada 24-28 septembrie.

Indexul autocitit poate fi comunicat în intervalul amintit al lunii curente, la numărul de telefon 0800 800 359 (apel gratuit)", a spus consilierul președintelui directoratului Hidroelectrica, Bogdan Buciu, vineri, pentru Antena3.ro.

Informaţii suplimentare puteţi obţine prin apelarea serviciului Call Center la numărul de telefon: 021.9834.

Compania Hidroelectrica are în prezent aproape 600.000 de clienţi.

Hidroelectrica a anunţat la începutul anului că restanțierii pot opta pentru eșalonarea sumelor, pe o perioadă de șase luni.

Facturile Hidroelectrica pot fi plătite într-un interval destul de larg, de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități.

Eșalonarea se solicită online, prin completarea unui formular tip, sau direct la sediile sucursalelor. Hidroelectrica ocupă a treia poziție în topul furnizorilor de energie electrică din țara noastră.

În ceea ce privește plata în rate a facturilor, Hidroelectrica a anunțat cu câteva luni în urmă că dacă suma de plată este prea mare, clienţii pot să achite factura și în rate, dar trebuie să depună o cerere. 

Aceasta trebuie trimisă la adresa de mail esalonari@hidroelectrica.ro sau poate fi depusă în format fizic la sediile sucursalelor Hidroelectrica precum și la sediul central. Plata va fi făcută în maximum şase rate lunare, scrie antena3.ro.

Iată modele de cereri: FORMULAR CLIENT CASNIC sau FORMULAR CLIENT BUSINESS

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
46143034444
5/49
2310722517
joker
43736234510