Hidroelectrica face un anunț extrem de important pentru românii abonați
Hidroelectrica face un anunț extrem de important pentru românii abonați
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestCompania de stat Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie din țară, face un anunț extrem de important pentru românii abonați. Gigantul din sectorul energetic a luat o măsură care rezolvă o mare problemă cu facturile.
În toamna anului trecut, Hidroelectrica lansa aplicația mobilă iHidro. Compania descria acest mijloc drept ”un instrument informatic inovator, care vine în întâmpinarea necesităților clienților companiei”.
Acum, la câteva luni distanță de la acest moment important din punct de vedere informatic, Hidroelectrica pregătește noi modificări. Mai exact, compania dorește să permită clienților săi achitarea facturilor cu cardul în aplicația iHidro sau pe site-ul companiei.
Clienții casnici ai Hidroelectrica vor putea plăti facturile cu cardul direct în aplicația și pe site. Această informație reiese din anunțul publicat de Hidroelectrica pe 1 aprilie în sistemul electronic de achiziții publice, notează Antena 3.
„Servicii de plată prin carduri bancare pentru clienţii finali, prin aplicaţia proprie iHidro şi pe site-ul hidroelectrica.ro”, se arată în denumirea unei licitații lansată de Hidroelectria în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) şi publicată pe 3 aprilie.
„Implementarea unui sistem de procesare a plăților prin carduri bancare pentru aplicația iHidro și pe site-ul hidroelectrica.ro este esențială nu doar pentru menținerea satisfacției clienților, ci și pentru a rămâne competitivi într-un mediu de piață dinamic.
Un aspect important al acestei soluții este eliminarea aproape totală a riscului alocării întârziate. Prin automatizarea și eficientizarea procesului de plată, sistemul propus va optimiza fluxul de lucru și va diminua riscul erorilor”, se arată în caietul de sarcini al companiei, scrie fanatik.ro.
Avantajele utilizării aplicației iHidro
În prezent, aplicatia iHidro este disponibilă online pentru toate dispozitivele mobile. Cu ajutorul acesteia, clienții pot avea acces la o serie de funcții utile pentru precum: facturi, index Hidroelectrica dar și ofertele Hidroelectrica.
Printre caracteristicile cheie ale aplicației iHidro se numără:
- Monitorizarea consumului: Pe pagina principală a aplicației, clienții pot verifica soldul curent și pot accesa rapid ultima factură emisă. De asemenea, pot accesa secțiunea de grafic al istoricului de consum și pot raporta indexul autocitit pentru o mai bună gestionare a consumului de energie.
- Gestionarea locurilor de consum: cu iHidro, clienții pot gestiona toate locurile de consum pentru care au contract. Astfel, aceștia pot monitoriza și controla consumul de energie pentru mai multe adrese într-un mod convenabil și eficient.
Aplicația iHidro este împărțită în mai multe secțiuni, inclusiv:
- Facturare: Aici sunt disponibile facturile emise și istoricul plăților efectuate.
- Utilizare: Această secțiune permite introducerea indexului autocitit și consultarea istoricul de consum.
- Contul Meu: În această secțiune, clienții își pot administra profilurile și detaliile personale.
- Servicii: În această secțiune este disponibil un link către portalul client.hidroelectrica, urmând ca foarte curând să fie adăugat și un link către Q Desk – aplicația de gestionare a reclamațiilor și sesizărilor.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News