Hotelul VICTORIA, dat în JUDECATĂ pentru MIROSUL de CANALIZARE din camere
Hotelul VICTORIA, dat în JUDECATĂ pentru MIROSUL de CANALIZARE din camere
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestUn bucureștean a dat în judecată Hotelul Victoria din Stațiunea Mamaia, invocând faptul că apartamentul care i-a fost dat nu avea uși despărțitoare, spațiul pentru picioare de la vasul de toaletă era insuficient, în baie mirosea a canalizare, locurile de joacă erau neconforme, iar evenimentele distractive pentru copii erau inexistente. Ce a decis instanța puteți citi în rândurile de mai jos.
Constantin D.M., în calitate de reclamant, a achiziționat de la Victoria Resort SRL, în calitate de pârât, un pachet de servicii turistice, acesta făcând obiectul dosarului. Mai exact, Constantin D.M. a solicitat Hotelului Victoria Mamaia restituirea sumelor plătite cu titlu de contravaloare sejur, la valoarea actualizată a acestora. În motivare, reclamantul a arătat că în cursul lunii martie 2019 a achiziționat un pachet de servicii turistice la Hotel Victoria, Mamaia, constând într-un apartament în regim all inclusive, perioada 01.07-05.07.2019, valoarea fiind de 3.888 lei. Din discuțiile purtate la momentul respectiv cu reprezentanții hotelului și din informațiile furnizate pe site, reieșea în mod clar că hotelul are camerele renovate și că totul era în stare impecabilă.
Între poveste și realitate, distanță lungă
Din păcate, realitatea a fost diferită. Bărbatul a achiziționat un apartament în ideea că, având doi copii minori (3 ani, respectiv 1 an și jumătate), va caza un copil într-o cameră și pe celălalt în cealaltă cameră pentru a nu se deranja unul pe celălalt. Din păcate deși se numește apartament, așa cum i-au spus oficialii resortului Victoria, acesta nu era prevăzut și cu uși între camere, astfel că, dacă un copil se trezea înaintea celuilalt și făcea puțin zgomot, în mod automat își trezea și fratele. Deși în poze și pe internet, hotelul figurează ca fiind renovat, se pare că, în realitate, aceste reabilitări nu ar fi implicat și băile, pentru că, spune reclamantul, că nu se putea sta din cauza mirosului de canalizare și, totodată, că băile au o suprafață atât de mică, încât, având o înălțime de 1,85m, bărbatul își lovea genunchii de perete stând așezat pe toaletă. Reclamantul a mai arătat că deși apartamentul era prevăzut cu două băi, doar una avea vas de toaletă, în cealaltă regăsindu-se un duș învechit și plin de mucegai.
Reprezentantul hotelului a dat vina pe Primărie pentru mirosul de canalizare
Reprezentantul hotelului i-ar fi comunicat, la acea vreme, că de vină pentru miros este Primăria Constanța care a subdimensionat canalizările și că legea nu-l obligă să facă băi mai mari.
Locul de joacă, un spațiu verde neîngrijit
Cu privire la locul de joacă, instanța a reținut că din fotografiile realizate de reclamant se poate observa că în realitate nu este un loc de joacă amenajat, ci un spațiu verde neîngrijit, cu pietriș și bolovani, pe care sunt amplasate un tobogan și o trambulină.
Cine sunt deținătorii hotelului
S.C. Victoria Resort S.R.L., firma în baza căreia funcționează hotelul Victoria, este deținută de Stanciu Stanislas Laura și Stanislas Guy Lucien Georges. Stanciu-Stanislas Laura este și administratorul societății.
Ce a hotărât instanța în acest caz
Instanța de judecată a admis cererea formulată de Constantin D.M., în contradictoriu cu Victoria Resort SRL și astfel, unitatea de cazare a fost obligată să îi plătească reclamantului suma de 3888 lei, reprezentând contravaloarea facturii fiscale nr. 35/20.03.2019. Decizia nu este definitivă.
Diana BERECHET
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News