Hyundai atacă liderii clasei subcompacte cu noul i20
Hyundai atacă liderii clasei subcompacte cu noul i20
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestHyundai a lansat pe piaţa europeană o nouă versiune a modelului i20. Un design exterior uşor modificat, un habitaclu mai arătos şi o gamă de motoare îmbunătăţită, sunt "armele" care ameninţă Ford Fiesta, VW Polo, Opel Corsa sau Renault Clio. Au trecut vremurile în care lansarea sau relansarea unui model Hyundai era uşor trecută cu vederea de marile grupuri auto europene. Acum, fiecare eveniment de acest fel este privit cu interes şi, uneori, cu teamă. E drept că la capitolul imagine brandul Hyundai nu are încă notorietatea unui Volkswagen sau a unui Opel, însă cine priveşte în spatele perdelei de fum reprezentată de un nume poate descoperi cifre cel puţin interesante, care arată destul de clar că mulţi dintre clienţii din Europa nu mai cumpără o maşină doar pentru emblema de pe capotă sau ţara de provenienţă. În 2011, de exemplu, vânzările mărcii Hyundai în Europa au crescut cu 12%, în timp ce piaţa totală a scăzut uşor, iar cea mai căutată marcă, Volkswagen, a crescut cu doar 10%. În plus, atât în clasa mini (A) cât şi în cea compactă (C), Hyundai are câte un reprezentant în top 10. Dintre clasele mici, doar modelele de top din segmentul subcompact (B) par să fi scăpat de spectrul măcii coreene, conform capital.ro.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News