Ikea începe să îşi concentreze afacerea în online
Ikea începe să îşi concentreze afacerea în online
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestRetailerul suedez de mobilă şi decoraţiuni interioare Ikea, al doilea jucător pe piaţa mondială, a deschis, în anul fiscal 2016, mai multe puncte de vânzare online, de tip click-and-collect, decât magazine tradiţionale, indicând astfel o schimbare a strategiei de expansiune a companiei, arată The Wall Street Journal, citat de Profit.ro.
Peter Agnefjall, CEO al Ikea, a arătat că această mişcare reprezintă o parte a unui proces de transformare totală a companiei de la imaginea de retailer tradiţional „de cărămidă şi mortar” la o companie multilaterală, mai notează profit.ro.
Ikea, grup care nu este listat la nici o bursă, are afaceri extinse în special în Europa, dar a precizat că înregistrează cel mai rapid ritm de creștere pe piețele din China, Australia, Canada și Polonia.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News