În localitatea ȚEPEȘ VODĂ va fi AMENAJAT un AFTER SCHOOL
În localitatea ȚEPEȘ VODĂ va fi AMENAJAT un AFTER SCHOOL
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestLocalitățile „uitate de lume” din Constanța tind spre o educație europeană și modernă, chiar dacă, unii ar spune că nu este necesar acest lucru și că ce le trebuie elevilor de la sate așa ceva. Ei bine, un exemplu îl constituie comuna Siliștea, mai exact localitatea Țepeș Vodă, acolo unde, în viitorul apropiat va fi amenajat un after school, cu echipamente de ultimă generație.
În anul 2007, școala din Țepeș Vodă a intrat într-un proces de reparații capitale din cauza faptului că se degrada şi necesita reparaţii foarte mari. Reparaţiile făcute au fost înlocuirea acoperişului, a zidăriei pentru interior şi exterior, amenajarea de grupuri sanitare, schimbarea parchetului, a tâmplăriei, a mobilierului și multe altele. Ei bine, iată că acum se dorește aducerea unității de învățământ la standard europene și se dorește înființarea unui after school. Mai exact, conform Serviciului Electronic de Achiziții Publice, Primăria Siliștea caută un furnizor pentru echipamente IT pentru proiectul „Dotare școală Țepeș Vodă cu echipamente specifice pentru realizare program tip after school”.
Valoarea contractului și ce echipamente vor fi achiziționate
Valoarea totală estimată a contractului este de 233.367,19 lei, după cum urmează: laptop + licențe – 25 buc - 116.587,49 lei, fără T.V.A.; server cu UPS – 1 buc - 28.913,70 lei, fără T.V.A.; multifuncțional – 1 buc. - 13.250,00 lei, fără T.V.A.; sală multimedia 2 seturi - 74.616,00 lei, fără T.V.A., fiecare set cuprinzând: tabăra interactivă multi-touch, videoproiector, sistem boxe. Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 5 februarie 2021.
Condiții de participare
Se va completa DUAE în conformitate cu art. 193 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, respectiv art. 202 alin. (1) din Legea 99/2016. Documentele justificative care probează îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmează a fi prezentate, la solicitarea autorității/entității contractante doar ofertantului clasat pe primul loc în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluării ofertelor sunt: certificate constatatoare privind lipsa datoriilor restante, cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contribuțiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.) la momentul prezentării; cazierul judiciar al operatorului economic și al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, așa cum rezultă din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv, valabil în momentul prezentării; și altele.
Mihai Soare
Cine poate lua decizii în acest contract
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității/entității contractante cu privire la organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt: Soare Mihai – primar; Drăgușanu Milică-Gheorghe – viceprimar; Olteanu Vasilica – secretar general UAT; Consilieri locali: Popa Gheorghe, Cîrciumaru Luminița, Frâncu Mihai, Bucur Nicolae, Gheorghe Valentin-Petruț, Popa Adriana, Roman Vasilica, Neamțiu Florin-Tiberiu; și alții.
Diana BERECHET
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News