JALE în TRAFIC, în Constanța și la ieșirile din oraș
JALE în TRAFIC, în Constanța și la ieșirile din oraș
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestLuni, încă de dimineață și până după orele prânzului, traficul din Constanța, mai ales la ieșirile din oraș, dar și înspre stațiunile din sudul litoralui, a fost infernal. S-a circulat cu viteza melcului, iar autoturismele au stat mai mult pe loc decât au înaintat.
Pe podul de la Agigea
la ieșire din Constanța, înspre Ovidiu
Înspre Lazu
Și în Constanța a fost jale, pe variantă. Șoferii au circulat bară la bară, din pricina lucrărilor ce au loc în mai multe zone de pe bulevardul Aurel Vlaicu.
Deputatul Huțucă îl trage la răspundere pe ministrul Drulă
Deputatul Bogdan Huțucă îi cere explicații ministrului Drulă, după ce a scos din PNRR varianta Techirghiol
”Domnule Drulă, vă invit în orice zi doriți dumneavoastră să facem împreună un drum între Constanța și Mangalia. Veți vedea că în Eforie Nord drumul se blochează și oamenii sunt obligați să stea în mașini între o oră și două ore, pe un traseu ce poate fi parcurs în 20 de minute. Mii de mașini stau bară la bară, într-o coadă ce poate atinge între 3 și10 kilometri.
Din păcate, de aceste lucruri suferă toți românii. Pe de o parte suferă românii din toată țara care vin în vacanță pe litoralul românesc, dar suferă și constănțenii care sunt obligați să facă zilnic acest drum pentru a ajunge la muncă sau pentru a rezolva diferite probleme. În plus, este afectat fluxul economic pe întreg litoralul românesc, căci pe aici trec zilnic sute de transporturi care deservesc hotelurile, restaurantele și barurile de pe litoral.
Guvernarea liberală a făcut anul trecut un studiu de fezabilitate excelent și chiar un proiect pentru construcția a ceea ce presa a numit „Varianta #Techirghiol”. Aceasta se desprinde din autostrada de centură a Constanței, A4, trece prin apropierea localităților Agigea, Techirghiol, Movilița, Biruința, Moșneni, Dulcești și se închide la intersecția cu DN 39, la sud de localitatea 23 August.
Studiul demonstra clar că acest traseu este cel mai avantajos din punct de vedere tehnic, financiar, social și economic. În plus, traseul este cel mai bun și din punct de vedere al impactului pentru mediu!
Studiul arăta că acest drum ocolitor are următoarele beneficii: asigură legături între nordul și sudul litoralului; preia un flux mare de trafic de pe drumurile naționale DN 38 și DN 39; reduce timpul de călătorie, prin creșterea vitezei de deplasare; scade emisiilor poluante, prin eliminarea cozilor de așteptare; reduce accidentele prin devierea traficului de tranzit; îmbunătățește confortul utilizatorilor.
Ați primit acest proiect la cheie, fapt recunoscut chiar de dumneavoastră. În primele zile de mandat ne-ați promis că veți continua acest proiect și că îi înțelegeți importanța, și că îl veți include în PNRR. Acum însă, ne spuneți că nu ați inclus acest proiect în PNRR, fără a ne da însă nicio explicație logică. Domnule ministru, zeci de mii de constănțeni și milioane de români suferă și vor suferi în continuare, dacă nu rezolvăm cât mai repede problema! Vă aștept pe teren pentru a vedea cu adevărat importanța acestui drum și pentru a lua cele mai bune decizii pentru români!”, a spus Huțucă.
VIDEO:
Recomandările polițiștilor
Polițiștii rutieri recomandă șoferilor să respecte următoarele reguli, pentru a preveni producearea accidentelor rutiere:
- să păstreze în mers o distanţă corespunzătoare, care să le permită oprirea în condiţii de siguranţă;
- să respecte limitele legale de viteză;
- să folosească luminile de întâlnire;
- să se asigure şi să semnalizeze când schimbă banda de circulaţie;
- să pună în funcţiune luminile de avarie când încheie o coloană care opreşte sau încetineşte brusc.
Cele mai ridicate valori de trafic s-au înregistrat pe DN 39, între Mangalia și Constanța
M.P.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.