La Supeco, preţurile la casă sunt mai mari ca cele de la raft
La Supeco, preţurile la casă sunt mai mari ca cele de la raft
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestO constănțeancă reclamă practicile folosite în magazinul Supeco, și anume prețul diferit de la raft față de cel de la casă. Mai mult decât atât, cu toate că greșeala este a magazinului, procedeul de returnare a banilor este unul foarte greoi, iar în magazin, nimeni nu își asumă greșeala, nefiind prima oară când clienta se confruntă cu o astfel de situație.
Diferența de preț de la raft la casa de marcat
În ultima perioadă o practică ciudată pare să ia amploare în magazinele din Constanța. Este vorba despre diferența de preț a unor produse, care la raft au un preţ iar la casă altul. Cei mai mulți clienți nu verifică bonul, astfel că nu își dau seama de diferență, fiind vorba doar despre câțiva lei. Scuza magazinelor este fie lipsa de personal, fie greșelile din sistem.
Am semnalat problema și nu s-a luat nici o măsură
”Am cumpărat de la Supeco două pachete de absorbante iar la raft era afișat un preț iar la casă alt preț, cu o diferență de 1.5 lei la fiecare produs. Am fost nevoită să fac cerere, cu copie de pe bon, la una dintre case să mi se restituie diferența de bani, respectiv suma de 3 lei. Dacă nu semnalezi problema la casă, nu ți se restituie banii și nici pe bon nu este trecută reducerea. Prima dată când am întrebat de ce este diferența de preț dintre raft și bon, la casă mi s-a spus că trebuie să iau 3 pachete și se aplică reducerea, deși la raft nu se specifică acest lucru. Am cumpărat alta dată 3 pachete și pe bon nu a fost aplicat prețul de la raft. Când am rugat un angajat Supeco să lămurească problema cu prețul care duce în eroare, mi s-a spus că nu știe nimic că a intrat în tură la ora 14.00, în condițiile în care problema este veche. La raft, la prețul afișat, este specificat că este o promoție din luna octombrie. Dar văd că magazinul menține prețul la raft să inducă în eroare clienții pentru că am mai semnalat problema și nu au luat nici o măsură. Prima dată am crezut că a fost o eroare și am zis să fiu înțelegătoare. Dar când am văzut că prețul înșelător este menținut la raft, mi-am cerut banii înapoi. La 10 pachete cumpărate, ești înșelat cu 15 lei.”, a declarat clienta nemulțumită pentru Replica de Constanța.
În concluzie, magia Crăciunului a început și prețurile se transformă ca prin magie... de la raft... la casă. Mai lipsește să se spună că de vină este... Moș Crăciun.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.