REPLICA ONLINE CONSTANTA

30.4° Constanța Dum., 28 Iul. 2024
Anul XX Nr. 6804
30.4° Constanța Duminică, 28 Iulie 2024 Anul XX Nr. 6804
 

Locuitorii din Lumina nu mai suportă penele de curent: „Ni se arde aparatura!”

Locuitorii din Lumina nu mai suportă penele de curent: „Ni se arde aparatura!”

Victor ROTARU 14 ianuarie 2023 | 00:00 1906

Locuitorii din Lumina au trăit un coșmar joi, 12 ianuarie a.c., din cauza fluctuațiilor de curent pricinuite de lucrările celor de la Enel la rețeaua de energie din cadrul localității. Aceștia s-au plâns că mai multe electrocasnice s-au ars din cauza fluctuațiilor de energie electrică, iar acum, caută un țap ispășitor pentru cele întâmplate.

Dumitru Chiru - primarul localității Lumina

Joi, 12 ianuarie, în Lumina, au avut loc lucrări la rețeaua energetică, efectuate de către Enel, conform spuselor primarului, Dumitru Chiru, acesta declarând că în localitate se schimbă cablul de tensiune. Lucrările se pare că nu au decurs conform planului, mai mulți locuitori din comună plângându-se că din cauza fluctuației curentului electric, mai multe electrocasnice au avut de suferit. „Băi Enel, ai făcut totul praf, numai facturile nu!!!!”, „Bătaie de joc! Asta e bătaie de joc!!!”, „Iar ne jucăm de-a curentul. Mulțumim Enel”, „Domnilor/ Doamnelor, chiar nu se poate rezolva nimic cu bătaia asta de joc a Enel! Oprim, pornim centralele, aparaturile...etc. Multe au ajuns la gunoi! Frigidere, cuptoare, mulți lucrăm pe calculatoare... cine plătește pagubele? Luați atitudine!!!”, au fost declarațiile locuitorilor din Lumina.  

Foto cu rol informativ

Dumitru Chiru: „Eu sunt de acord să se ducă și să plătească Enelul”

Contactat de către reporterii de la Replica, primarul localității Lumina, Dumitru Chiru, a explicat care a fost problema întâmpinată în ziua de joi, 12 ianuarie, în localitatea pe care o administrează, acesta declarând: „Au fost fluctuații de vreo 30 de minute, maxim o oră, vreo 3-4 întreruperi. Eu cred că a fost și din cauza vântului. Cetățeanul s-a învățat, și e foarte bine, să avem pretenții pentru ceea ce consumăm. A fost un caz nefericit joi, 12 ianuarie. În maximum o oră au fost vreo 4-5 întreruperi, timp de un minut, jumătate de minut. Am luat legătura cu Enel-ul, am o colaborare foarte bună. Mi-au spus că sunt pe traseu, verifică. Asta e situația... eu țin cu cetățeanul, dar nu pot să fiu nici absurd. A fost și puțină chiciură, a bătut vântul. Nu pot fi critic la adresa lor, pentru că noi cu ei ne facem treaba. N-au fost întreruperi de două ore, să fie probleme mari pentru persoanele vulnerabile. Dacă au reclamații, să meargă la Enel, să zică ce li s-a ars. Eu sunt de acord să se ducă și să plătească Enelul. Acum se schimbă și cablul de tensiune, bagă un cablu mai mare, îmbunătățim cât de mult putem.”, a declarat acesta, pentru Replica de Constanța.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


REPLICA



LOTO

6/49
4219716334
5/49
91935222527
joker
51729436