MÂNCARE de toată JENA la ACAPULCO, din EFORIE!? "Nu putem mulțumi pe toată lumea”
MÂNCARE de toată JENA la ACAPULCO, din EFORIE!? "Nu putem mulțumi pe toată lumea”
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestNemulțumirile turiștilor români care au veni să-și petreacă vacanța pe litoral nu au întârziat să apară. Fie vorbim despre condițiile de cazare puse la dispoziție, care nu au treabă cu fotografiile frumos cosmetizate de agenții de turism, fie de plata locurilor de parcare sau de prețurile mult prea mari, fie vorbim despre mâncarea care lasă de dorit. Mai mulți turiști s-au plâns de condițiile oferite de autoservirea Acapulco din Eforie Nord. Reprezentanții societății au declarat, pentru Replica faptul că, dacă este adevărat, regretă, dar că nu pot mulțumi pe toată lumea, iar astfel de situații se mai ivesc din când în când.
(sursa foto: Manio.net)
Nu mai este pentru nimeni o noutate faptul că stațiunile încep să se degradeze din toate punctele de verde și par să nu mai mulțumească turiștii la nici un capitol. Fie că vorbim de cazare, de mâncare sau de prețurile piperate ale acestor servicii. O femeie care a ales să servească masa la autoservirea restaurantului Acapulco, din Eforie Nord, susține că a rămas cu un gust amar. Chiar și la propriu.
Aceasta a dorit să atenționeze oamenii cu privire la mâncarea servită în acel loc. Femeia afirmă că a comandat două ciorbe, care erau apă chioară și conțineau doar câteva urme de legume, un șnițel de pui care era crud, un pilaf cu orez nefiert. Mai mult decât atât, femeia spune că atitudinea angajaților lasă de dorit.
,,Doresc să vă atenționez cu privire la Autoservirea de la Acapulco, cea de sub restaurant. Am mers să cumpăr mâncare și este groaznică! Ciorbele sunt apă chioară, nu au gust, conțin doar urme de legume. Am cumpărat 2 ciorbe, un șnițel de pui (carnea era crudă), ficăței de pui, pilaf (orezul era nefiert), varză călită și am plătit 80 de lei. Nu este vorba de suma plătită, ci de faptul că nu s-a putut mânca ceea ce am comandat. Nu mai vorbesc de atitudinea fetei de la casa de marcat. În concluzie, nu recomand această Autoservire!”, spune aceasta.
Restaurantul Acapulco, cel mai vechi de pe litoral
Povestea Restaurantului Acapulco, din Eforie Nord, începe de pe vremea Regelui Mihai. Inițial, vila era locul în care Regele Mihai își petrecea vacanțele pe litoral. Acesta a fost și cel care a denumit vila astfel. În prezent, impresionanta construcție funcționează ca și restaurant, iar la parter este autoservire.
Societatea care administrează Restaurantul Acapulco este Vip Eforie SRL. Aceasta a fost înființată în anul 1996 și are sediul pe strada Tudor Vladimirescu, numărul 44. Firma este administrată de Babanica Alina Mihaela, iar ca și asociați le regăsim pe Vacarciuc Patricia(62%) și Luca Alexandra(38%).
Iată ce spun reprezentații societății:
Contactați telefonic pentru un punct de vedere oficial, reprezentanții societății au declarat: ,,Nu ne putem contrazice cu ceea ce spune omul. Se întâmplă și astfel de lucruri, dar în 99% din cazuri nu le mai luăm banii oamenilor. Sunt acuzații la care nu pot să răspund. Eu sunt aici non-stop. Sunt oameni și oameni, nu putem să mulțumim pe toată lumea. Iar în ceea ce privește comportamentul fetei de la casa de marcat, am discutat cu aceasta și nu a avut niciun conflict cu oamenii.”, au declarat, pentru Replica, reprezentanții societății.
Andreea VREJOIU
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News