Meghan Markle se îmbogățește din Instagram. Suma uluitoare pe care ar cere-o pe o postare
Meghan Markle se îmbogățește din Instagram. Suma uluitoare pe care ar cere-o pe o postare
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestMeghan Markle (42 de ani) s-a întors pe rețeaua socială Instagram, pentru a-și spori veniturile. Ea și-a creat un cont care poartă numele „Meghan”, care încă nu este activ, iar fanii vorbesc despre o eventuală revenire a sa în social media.
Potrivit expertului Erich Schiffer, citat de tabloidul britanic Daily Mail, soția prințului Harry (38 de ani) ar putea câștiga chiar și 1 milion de dolari pe o singură postare.
„Mă aștept să devină rapid unul dintre cele mai urmărite conturi de Instagram. Sunt celebrități precum Kim Kardashian care cer milioane de dolari pe o singură postare pentru a promova un produs. Nu există niciun motiv pentru care Meghan nu ar putea să aibă asemenea venituri”, a explicat Schiffer. În trecut, Meghan Markle a avut și un blog de modă și călătorii, numit The Tig, la care a renunțat după ce s-a căsătorit cu Harry, în 2018.
Meghan Markle va face reclamă doar la produse de lux?
Cu toate acestea, dacă Markle decide să-și facă profilul de Instagram public într-o zi, Schiffer a spus că „trebuie să fie atentă” pentru a nu fi văzută „făcând reclamă la toate produsele de sub soare”. „Ea se va alinia cu mărci și companii de calitate. care sunt în concordanță cu toate convingerile ei politice și sociale”, a adăugat el.
Profilul de Instagram încă inactiv a strâns aproape 1 milion de urmăritori, deși nu există încă nicio postare pe el.
Mai multe surse apropiate de Meghan Markle au susținut anterior că profilul, care oferă foarte puțin în afară de o fotografie de profil cu niște flori roz, a fost realizat în tandem cu podcastul Spotify acum dispărut al lui Markle, „Arhetypes”. Pe lângă asta, s-a zvonit recent că Meghan Markle ar reveni la prima ei pasiune, actoria. Ea ar fi în discuții cu producătorii serialului „Suits”, pentru o reîntoarcere în rolul care a făcut-o celebră, scrie click.ro.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.