REPLICA ONLINE CONSTANTA

24.3° Constanța Mie., 14 Aug. 2024
Anul XX Nr. 6821
24.3° Constanța Miercuri, 14 August 2024 Anul XX Nr. 6821
 

Ministerul Turismului nu a făcut reclamă litoralului românesc în campania de promovare din Paris

Ministerul Turismului nu a făcut reclamă litoralului românesc în campania de promovare din Paris

Victor ROTARU 20 octombrie 2023 | 00:00 1478

România suferă foarte mult la capitolul turiștilor străini, fiind la coada clasamentului european din acest punct de vedere. Ponderea turiștilor străini în totalul nopților petrecute în structurile de cazare turistică, pentru anul 2022, în România, a fost de 14%, media europeană fiind de 43%, iar liderul topului fiind Malta, cu 92% turiști străini. România nu este o țară plictisitoare din punct de vedere turistic, din contră, însă, în lipsa unei strategii de promovare turistică la nivel internațional, ne merităm locul. Cu toate acestea, în ultimele săptămâni, în Paris, mai multe autobuze colantate circulau cu o imagine a Castelului Peleș, la inițiativa Ministerului Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, fiind promovate și alte obiective precum Transfăgărășanul, Mănăstirea Sucevița, însă nimic din Constanța.

Ministerul Turismului nu a facut reclama litoralului romanesc in campania de promovare din Paris

Săptămânile trecute, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului a anunțat că a lansat o campanie de promovare a turismului românesc în Paris. „Lăsați-vă surprinși de România!” a fost numele campaniei, aceasta având scopul de atrage atenția publicului francez asupra României ca destinație turistică și de a transmite un mesaj de impact.

Martin: Nu este cu nimic mai special litoralul nostru, ba chiar are niște minusuri

Perioada de campanie a coincis cu începutul Cupei Mondiale de Rugby, al treilea cel mai mare eveniment sportiv la nivel mondial după Campionatul Mondial de Fotbal și Jocurile Olimpice, organizat în acest an în Franța. Printre obiectivele turistice promovate se regăseau Transfăgărășanul, Mănăstirea Sucevița și Castelul Peleș, însă nici un obiectiv din Constanța. Contactată de către reporterii de la Replica de Constanța, Corina Martin a explicat decizia Ministerului, spunând că litoralul românesc are multe minusuri: „Ministerul Antreprenoriatului, Economiei și Turismului este responsabil de acea campanie. Strategia de Brand turistic a României, atunci când s-a vorbit de celebra frunză, și până în momentul respectiv este singurul brand turistic al României, nu avem oficial altul, nu cuprindea litoralul între primele produse care trebuie promovate când spui România. Ministerul a mers pe strategia oficială de brand turistic a României care nu cuprindea litoralul. S-a considerat atunci, și noi, cei care am lucrat la acea strategie de brand cu firma din Spania, că litoral au și alte țări, nu este cu nimic mai special litoralul nostru, ba chiar are niște minusuri și se iese mai mult cu Transilvania, Dracula, Delta Dunării, destinații care sunt specifice numai României, cred că acesta a fost motivul pentru care ministerul a ales asta.

Ministerul Turismului nu a facut reclama litoralului romanesc in campania de promovare din Paris

„Vrem să lansăm programul City Break la Constanța”

Legat de strategia de a atrage turiști și în extrasezon, Corina Martin a transmis faptul că în momentul de față se lucrează la programul City Break la Constanța: „Noi, restaurantele și agențiile de turism, membrii RESTO, vrem să lansăm acel program City Break la Constanța, care este valabil pentru extrasezon de fapt. Lucrăm la tarife pentru hoteluri de 3 stele și de 4 stele, care să fie mai accesibile pentru clienții care ar opta să stea 2 nopți la Constanța.

Ministerul Turismului nu a facut reclama litoralului romanesc in campania de promovare din ParisCorina Martin 

Încercăm să obținem și reduceri de la restaurante membre RESTO, tot în baza dovezii că acel turist este în city break la Constanța, prin respectivul program. Dacă ai plătit 2 nopți de cazare, prin programul acesta, dovedești cu voucherul respectiv că ești turist la Constanța, și beneficiez de discounturi la restaurantele membre RESTO.” 

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Nu mai aveau coli A4,cum au lipit la o alta manifestare de promovare a turismului din Romania!
1
0
Nu prea sunt genul care sa comenteze dar cand auzi ca nu au promovat litoralul ptr ca litoral au si alte tari... ramai MUT! Domnilor, doamnelor care sunteti platiti sa ne promovati tara, ROMANIA este cu atat mai interesanta cu cat arata ca are "Zestre"... ceva de genu "avem MUNTE, MARE, DELTA chiar si pe Dracula" - atat de simplu daca nu ai fi "fumat nelegale"!
1
0
Dar nu statul este proprietarul "ho-hotelurilor" de pe litoral!!! "Apropitarii" si "fermierii" din statiuni sa-si faca reclama!!!
4
0
crede ca litoralul nu merita sa fie promovat pentru ca are minusuri, de aia trebuie promovat sa poată vinde , e buna treaba si cu frunza
3
0

REPLICA



LOTO

6/49
2353438259
5/49
33731101522
joker
5377104016