Noul Caddilac CTS vrea să "muşte" din segmentul premium
Noul Caddilac CTS vrea să "muşte" din segmentul premium
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestCu ocazia Salonului Auto New York 2013, americanii au lansat a treia generaţie a berlinei de clasă mare Cadillac CTS, care îşi propune să rivalizeze mult mai serios în principal cu teutonii, dar şi cu modelele japoneze din acest segment, la mare căutare în SUA. Cadillac este un nume premium cunoscut nu doar în SUA, ci şi în Europa, unde, deşi nu putem spune că poate rivaliza ca vânzări cu nume grele teutone, reuşeşte să facă o figură suficient de bună, reprezentând un vector de imagine important pentru General Motors. În SUA, însă, orgoliile americanilor au fost atacate cam mult până acum, atât de nume europene, cât şi de brandurile premium japoneze. Cum clasa mare este extrem de importantă pentru un producător premium, devenea clar că noul Cadillac CTS trebuia să fie cu mult mai bun decât precedentele două generaţii. Noul model, inaugurat oficial la Salonul Auto New York 2013, este o propunere foarte coerentă, reuşind să combine stilul clasic pe care îl aşteaptă clienţii mai conservatori cu o tuşă de sportivitate suficient de pregnantă, inspirată de mai micul Caddy ATS. Faţă de precedentul CTS, noul model este mai lung cu 13 cm, ajungând acum la 4,97 metri, în timp ce ampatamentul e mai mare cu 3 cm, CTS fiind una dintre cele mai generoase berline de clasă mare pentru pasagerii din spate, conform promotor.ro.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News