O pacientă mulţumeşte angajaţilor CJAS pentru promptitudine şi profesionalism!
O pacientă mulţumeşte angajaţilor CJAS pentru promptitudine şi profesionalism!
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestValerica Răducu
Angajații Casei Județene de Asigurări de Sănătate (CJAS) Constanța au avut parte, ieri dimineață, de o surpriză plăcută. O constănțeancă a ținut să le mulțumească, în mod oficial, pentru sprijinul acordat în obținerea actelor necesare, pentru soluționarea problemei medicale pe care o are. Femeia a povestit, pentru „Replica de Constanța”, că a ajuns la CJAS Constanța, ieri dimineață, pentru a obține o adeverință de asigurat și îndrumări către un medic de familie și a fost sprijinită cu promptitudine și profesionalism.
„Am fost internată de urgență la Spitalul Județean, am ieșit pe semnătură și am avut nevoie de ajutor de la Casa Județeană de Asigurări de Sănătate. Medicul de familie mi-a decedat și trebuie să ajung de urgență, să mă internez la București. Vreau să mulțumesc colectivului de aici, care și-a făcut treaba exemplar. Nu am venit cu pile, cu intervenții și am primit ajutor pe loc.
Începând de la doamna de la intrare, de la pază, până la șefii de servicii, m-au ajutat. Incredibil! Sunt puțin supărată pentru problema de sănătate pe care o am, dar oamenii de aici m-au ajutat foarte mult, m-au susținut. Uitați, mă dau exemplu. Un om căruia i-a decedat medicul de familie și până diseară trebuie să ajung la București. Aveam nevoie de o adeverință de asigurat și am obținut-o imediat”, ne-a declarat Valerica Răducu.
Florentina BOZÎNTAN
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News