REPLICA ONLINE CONSTANTA

22.2° Constanța Mar., 17 Sept. 2024
Anul XX Nr. 6855
22.2° Constanța Marți, 17 Septembrie 2024 Anul XX Nr. 6855
 

OMD Mamaia-Constanța începe promovarea turistică a stațiunii

OMD Mamaia-Constanța începe promovarea turistică a stațiunii

Virgil STOIAN 13 iulie 2023 | 00:00 1433

Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța dă startul acțiunilor de promovare a stațiunii, cu o serie de concerte planificate pentru sezonul estival. Primii artiști care vor urca pe scena amplasată în apropierea Cazinoului din Mamaia, vineri, 14 iulie, vor fi Bibi și Lidia Buble. Pentru ziua de sâmbătă, 15 iulie, organizatorii invită turiștii la un spectacol susținut de Alexia și formația Azur. Concertele vor începe la ora 20.30, accesul publicului fiind liber. Alte două evenimente sunt programate pentru cei care vor petrece pe litoral ultimele două weekenduri ale lunii iulie. Pe 22 iulie Adda și Anda Adam, iar pe 29 iulie Whats Up și Mălina Avasiloaie vor fi responsabilii cu atmosfera de vacanță de pe scena de la Cazino.

OMD Mamaia-Constanta incepe promovarea turistica a statiunii

Evenimentele anunțate reprezintă doar o parte din strategia elaborată de OMD pentru promovarea destinației Mamaia-Constanța. Înființată în primăvara acestui an, organizația își propune să deruleze o campanie amplă, care să schimbe percepția românilor asupra experienței de vacanță pe care stațiunea o poate oferi atât pentru turiștii de weekend, cât și pentru familiile cu copii.

„Mamaia a dobândit reputația de destinație de distracție, avantaj care aduce turiști la mare încă de la 1 mai, odată cu primele petreceri. Însă turismul de weekend nu permite exploatarea pe deplin a potențialului stațiunii și asigurarea sustenabilității antreprenorilor de pe litoral. Pentru a atinge cele mai înalte standarde în servicii este necesar să avem continuitate pe toată durata sezonului. Prin campaniile pe care OMD le va desfășura, ne dorim să le arătăm românilor că Mamaia rămâne una dintre cele mai bune opțiuni pentru vacanța de vară, atât la nivel național, cât și la nivel de regiune. Avem o strategie pe termen lung care va include, pe lângă componentele de marketing și publicitate, și evenimente cu care să-i bucurăm pe cei care au ales deja stațiunea pentru vacanța din acest an”, susține George Măndilă, președintele OMD Mamaia-Constanța.

Printre activitățile incluse în planul integrat de promovare se află și dezvoltarea unei noi strategii de brand. Începând cu această vară, Mamaia va beneficia de o identitate vizuală proprie, dar și de o poziționare strategică clară. Va exista un cadru comun de comunicare pentru toți actorii implicați în turismul de pe litoral, începând cu touroperatorii care vând vacanțele, până la hotelieri, restaurante, cluburi și festivaluri care desfășoară propriile acțiuni de promovare.

„Avem, în sfârșit, ocazia să creăm un brand unitar pentru stațiune. Mă bucur că am reușit să ne coordonăm și să ajungem împreună la un rezultat. Nu vorbim aici doar despre simbolurile grafice care ne vor reprezenta, ci mai ales despre stabilirea unei identități: știm cine suntem, știm cine este turistul nostru și dezvoltăm instrumentele care să ne ajute să îi vorbim pe limba lui, să putem află ce își dorește de la o destinație de vacanță și să-i comunicăm ce are Mamaia de oferit”, a completat George Măndilă.

Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța a fost înființată printr-o asociere între Primăria Municipiului Constanța și trei patronate din turism, cu scopul de a gestiona în comun, mai eficient, activitățile de promovare și management turistic pentru stațiunea Mamaia și municipiul Constanța.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
nici macar panouri informative cu harta statiunii nu sunt montate . intreaba lumea in autobuze si prin statiune unde este hotelul cutare , cum ajungi in zona mamai sat - nord , unde poti dansa la o terasa ? promovati cu artisti expirati si necunoscuti turistilor cu voucere care nu au treaba cu cluburile . bani aruncati pe nisip degeaba .
0
0
Numai pierdeti timpul degeaba cu prosteli dastea ma,promovarea se face la fata locului cand itzi vine clientul prin raportul pretz--calitate servicii,daca omul pleaca acasa multumit atunci mai vin altzi zece dupa el si asha mai departe,restul promovoarea asta pe care o faceti voi acum este un nou capitol din romanul"cum sa-i mai prostim pe p****i sa mai vina inca odata la noi sa ii facem la bani".
3
0
Cine este Mandila? Corina Martin este sufletul nostru, sufletul orașului, este singura care știe ce este de făcut și cum. Să vă fie rușine că nu o lăsați să spună, să facă, să dezvolte. Cine și de unde vine acest nevolnic de Mandila să știe el ce și cum? Corina trebuie să ia atitudine și să nu mai permită să vorbească toți neaveniții
0
10
Doar Toamna se face promo la statiuni estivale pentru anii care vor urma.
0
0
pai a inceput sezonul: promovare acum?
3
0

REPLICA


LOTO

6/49
3861614329
5/49
2842529181
joker
17411423166