Parcarea ISU se măreşte: 6 autospeciale, livrate la Constanţa!
Parcarea ISU se măreşte: 6 autospeciale, livrate la Constanţa!
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestPentru derularea acţiunilor şi activităţilor propuse prin cererea de finanţare intitulată "Achiziţionare echipamente specifice pentru îmbunătăţirea capacităţii şi calităţii sistemului de intervenţie în situaţii de urgenţă, acordarea asistenţei medicale de urgenţă şi a primului ajutor calificat, în regiunea Sud-Est", la data de 13.12.2010 a fost semnat Contractul de finanţare nr.1168 între Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului(în prezent Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice), în calitate de Autoritate de Management pentru POR 2007-2013, prin Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud-Est, în calitate de Organism Intermediar pentru POR 2007-2013, pe de o parte şi Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară Sud-Est pentru Situaţii de Urgenţă (ADI "SE" SU), în calitate de Beneficiar pe de altă parte. Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară Sud-Est pentru Situaţii de Urgenţă este alcătuită din 6 membrii asociaţi - fondatori, respectiv Unităţile Administrativ Teritoriale Brăila, Buzău, Constanţa, Galaţi, Vrancea şi Tulcea prin consiilile judeţene. Conducerea este asigurată de Consiliul Judeţean Constanţa. Valoarea totală a proiectului inclusiv TVA este de 46.335.460,68 lei. În perioada 29 noiembrie - 13 decembrie 2013 au fost livrate 15 autospeciale pentru lucrul cu apă şi spumă de capacitate medie către ISU Buzău, ISU Galaţi, ISU Vrancea, ISU Brăila, ISU Tulcea; 12 autospeciale pentru lucrul cu apă şi spumă de capacitate mărită către ISU Buzău, ISU Tulcea, ISU Galaţi, ISU Brăila. În perioada 16-20 decembrie 2013 vor fi livrate ultimele echipamente achiziţionate, respectiv: 3 autospeciale pentru lucrul cu apă şi spumă de capacitate medie către ISU Constanţa; 3 autospeciale pentru lucrul cu apă şi spumă de capacitate mărită către ISU Constanţa; 3 autospeciale pentru lucrul cu apă şi spumă de capacitate mărită către ISU Vrancea. Echipamentele sus menţionate în total 36 de autospeciale fac parte din lotul nr.1 şi au o valoare de 22.680.000 lei fără TVA. Perioada de implementare a activităţilor proiectului este de 39 luni, începând cu data de 14.12.2010, ziua următoare intrării în vigoare a contractului de finanţare şi până la 14.03.2014.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News